Wpis z mikrobloga

Siemka, zaczynamy nowy rok i od jakiegoś czasu myślę żeby zainteresować się giełda. Chciałem że względu na obecne czasy wsadzić jakieś pieniądze w jakieś spółki i kryptowaluty. Ogólnie chce wsadzić około 10 tysięcy w Etherum i potrzymać to do 2-3 lat i wyjąć dopiero jeśli dotarłoby do 3000-5000$, co jest dość popularna teza jeśli chodzi o prognozy. Najwyżej stracę aczkolwiek, jestem zdania że i tak przez inflację to się stanie a myślę że jest to fajny czas do zaczęcia przygody z jakims tam inwestowaniem.

Powiedzieli byście na co mam zwracać uwagę? W sensie jakie strony są najlepsze do zakupu, gdzie trzymać dana kryptowalute itd? Jestem w tym jeszcze zielony a po prostu na sam start chciałbym wsadzić te 10 tysięcy złotych w eth i liczyć że na przestrzeni miesięcy znowu będzie robiło trend zwyżkowy.

Na jakiej stronie byłoby najlepiej to zakupić i czy są duże problemy ze sprzedażą? W sensie załóżmy gdybym kupił w tym tygodniu ~3.5 ethera i pod koniec roku zalozmy jego cena podskoczyłaby o załóżmy 400% które by mnie satysfakcjonowały, to jak mógłbym to sprzedać? Czy taka transakcja byłaby natychmiastowa?

#gielda #kryptowaluty #bitcoin #ether #pytanie #pienadze
  • 15
@Yakooo gdzie napisałem, że wskoczy? Napisałem, że chce wsadzić pieniądze w krypto i niezależnie od tego co się stanie trzymać je tam do momentu gdy osiągnęłoby od obecnego stanu około +300-500% i dopiero wtedy rozważał bym nad wyjęciem tego. Najwyżej stracę jeśli się tak nie potoczy.

Nie pytam się czy to dobra myśl czy zła bo już na eksperckich wypowiedziach mirasow nie raz się zatrzymałem. Rok temu chciałem przewalutowac zł na euro
@Negatyf: No przeciez nie zabraniam nikomu kupowac, gorzej jak tacy ludzie wpadaja w panike i wychodza na grubym minusie i plany o HODL ida w piach nawet gdy korekta trwa godzine. Przyrost od korona-marca jest #!$%@?. Ponad 6x dla btc i 8x dla eth
@eric2kretek trend zwyżkowy jest od marca a eksperci Bitcoina nadal mówią o spadkach btc XD