Wpis z mikrobloga

Pracuje nad strzelanką multiplayerową. Docelowo platforma PC z opcją na androida. Gra już wyszła z fazy prototypu i jest to grywalna alfa. Serwer gry radzi sobie dobrze na kilka instancji, nie robiłem jeszcze testów obciążeniowych na dużą ilość graczy. Obecnie dokładam kolejne animacje i efekty, pracuje nad trybami rozgrywki, oraz będę projektował mapy do potyczek. #gamedev #unity3d
dziki_dziki - Pracuje nad strzelanką multiplayerową. Docelowo platforma PC z opcją na...

źródło: comment_16086186542pmbHX9EpVNI0CB8RM7LA3.jpg

Pobierz
  • 140
  • Odpowiedz
@dziki_dziki:
1. czy trudno oprogramować socket.io?
2. czy zamawiasz gdzieś zasoby graf, ripujesz czy jedziesz na darmowych?
3. gdzie pracujesz jeśli nie w IT? (jeśli mogę sobie pozwolić na takie pytanie)
4. z czego się uczysz?
5. czy piszesz wszystko w js? (nie wiem czy dobrze rozumiem, ale socket.io
  • Odpowiedz
@the_Jakub: to będzie taka strzelanka jak deathmatch battlefield FPS z widoku pierwszej osoby, obecnie jest widok TPP z tego względu ze testuje wyświetlanie się animacji, wiec TPP tylko do testów. Natomiast tryb z zombiakami to coś najbliżej "left 4 death" czyli przedrzyj się z ziomkami przez miasto zombii w coop.
  • Odpowiedz
@dziki_dziki: ale generalnie powodzenia! Grafika śmiesznie wygląda ale szczerze mówiąc jakiś taki ciekawy klimat te widoczne trójkąty nadają temu. Grałbym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@fledgeling: obrony przed oszustwami jeszcze nie ma, ale zrobię kilka swoich pomysł żeby się bronić przed script kidies, ale się nie łudzę, skoro COD Warzone nie potrafił się obronić przed oszustwami bo też ja u nich padłem ofiarą kilku z nich, no to jak ktoś będzie chciał i tak oszuka i chyba jedyny sensowny system to szybkie głosowanie typu "among us" na serwerze żeby kicknąć oszusta, ale mogą też polecieć
  • Odpowiedz
@morsik: to jest właśnie taki urok low poly odpowiednio wycieniowany, plusem tej grafiki, że jest o tyle lekka, że może być z łatwością portowana na androida. Ja uwielbiam grafikę low poly i mógłbym tylko w takiej robić. Łatwo ją też poprawiać w blenderze jak czegoś brakuje.
  • Odpowiedz
@matka_boska_w_klapie:
1. łatwo jak już umiesz, trudno na początku, ale jest dużo przykładów w sieci żeby zacząć, ja zacząłem od odpalenia serwera lokalnie wyslania mu pinga i go odebrania a potem już jakoś poszło.
2. assety graficzne kupuje w asset store unity,
3. to nie istotne gdzie pracuje, ważne, że mam świetne warunki do programowania.
4. fora internetowe i youtube chyba jak wielu z nas.
5. w js jest napisany tylko serwer obsługi
  • Odpowiedz
@dziki_dziki: Jeżeli tego jeszcze nie robisz to polecam ci interpolować floaty które są używane w blend tree (bo chyba tak u ciebie dzialaja animacje? popraw mnie jesli sie myle), to inne clienty nie mieć takich "drgawek" przy zmianie między animation states. Fajnie to wygląda!
  • Odpowiedz
@Reck: Tak, używam blend trees i miałem drgawki i podejrzewałem, że są one spowodowane różnicami we floatach, ale chciałem się tym zająć później. Dzięki za zwrócenie uwagi, spróbuje je interpolować.
  • Odpowiedz