Wpis z mikrobloga

Mam pewien problem z pocięciem kuli, która ma być gładka, a krawędzie ostre. Po lewej jest mniej więcej to, co chce utrzymać (zastosowałem boolean), ale z racji ustawień Subdivision, mój komputer dostaje zadyszki. Po prawej gdy ustawiam Shade smooth albo Subdivision, to wygładza mi również krawędzie. Nie mogę znaleźć w tutorialach jak temu zapobiec. Jakieś pomysły?

#blender #grafika3d
karski - Mam pewien problem z pocięciem kuli, która ma być gładka, a krawędzie ostre....

źródło: comment_1608227633nzpMZJV7g9FRZx2d9qaoMG.jpg

Pobierz
  • 6
@Gorion103: @sirgorn: bardziej okrągła geometria, ale widzę, że utworzenie sfery z kwadratu + subdivision działa o wiele lepiej i wszystko jest już okrągłe

Chyba niepotrzebnie zwiększałem render w subdivision i dlatego mi komputer zwalniał