Wpis z mikrobloga

@Happy_Aye: Niestety. Od początku istnienia założenie jest takie, że skracam, co przeczytam, podaję gdzie to czytałem i jak wpiszesz jakąś nazwę i adres strony to zwykle znajdziesz. Robię to po dniu pracy, a to by mi dokładało zwykle kolejnej roboty, a czas leci ;). Jeśli kiedyś to mogłoby się stać moją pracą, to będę myślał ;)
  • Odpowiedz
to niech pozwie też wszystkich innych wydawców, którzy wydają równie zabugowane gry.


@Jarasznikos: prawdopodobnie nie chodzi o bugi w grze jako takie, tylko ilość wymuszonych zamknięć, z których to sony dostaje raporty. Aby gra była wydana na PS4/PS5 nie jest oceniana jakość, tylko stabilność aplikacji. Sony nie ma szans zweryfikować każdej wydanej gry pod względem jakości, ale łatwo to zrobi pod względem tego czy producent wywiązał się z zobowiązania, aby
  • Odpowiedz
@Jarasznikos: Jest, ale wychodzi na to że coś popsuli w trakcie. Akredytacja była przyznana jeszcze przed statusem gold, a to znaczy że redzi nadal pracowali na finalną wersją gry. Wychodzi na to że z-----i coś.
  • Odpowiedz
@urarthone: Z tego co czytałem w regulaminie Sony to nawet nie dają zwrotu za grę KTÓREJ POBIERANIE ZOSTAŁO ROZPOCZĘTE! To jakiś żart jest.

Jeśli kupisz tego typu treści za pośrednictwem PlayStation Store, masz 14 dni od chwili zakupu, by poprosić o zwrot środków. Jeżeli rozpoczęło się pobieranie lub transmitowanie zakupionych treści, nie kwalifikujesz się do zwrotu pieniędzy, chyba że treści te są obarczone jakimś błędem.


https://www.playstation.com/pl-pl/support/store/ps-store-refund-request/
  • Odpowiedz