Wpis z mikrobloga

No to podsumujmy:

Jeśli:
- gracie na mocnym PC
- idziecie jak po sznurku główną fabułą + może parę side questów
- nie zwracacie zbytnio uwagi na glitche i błędy graficzno-fizyczno-AI
To będziecie się pewnie świetnie bawić.

Jeśli jednak oczekujecie:
- głębokich mechanik rodem z Dark Souls czy Hadesa
- roleplayowania zróżnicowanymi osobowościami jak w grach Bioware
- interaktywnego świata jak w GTA/Elder Scrolls/RDR/Zeldzie, po którym można się szwędać bez celu, przypadkowo odkrywać fajne questy i sekrety, śledzić NPC, bawić z AI postaci, grać minigierki, przywiązywać ludzi do torów
- bogatych możliwości customizacji wyglądu, broni, auta itd.
- ogólnie "życia" w Night City, a nie tylko czyszczenia mapy ze znaczników

To nie ma sensu, bo się zawiedziecie srogo.

#cyberpunk2077 #gry
Goryptic - No to podsumujmy: 

Jeśli: 
- gracie na mocnym PC
- idziecie jak po sz...

źródło: comment_1607855682tQXOR4oChmmB3LsehabaOZ.jpg

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Goryptic: właśnie dlatego się zawiodłem. Oczekiwałem, że dostaniemy świetne miasto w otwartym świecie a okazało się, że to miasto stworzone tylko pod fabułę i nie ma żadnej frajdy z jego eksploracji i nie ma żadnej interakcji z tym miastem.
  • Odpowiedz
@Wap30: Za Mass effect'a się nie wypowiadam, bo gra się za bardzo zestarzała dla mnie i nie byłem w stanie przejść jedynki, bo gameplay mnie wynudził.

W DA masz masę wyborów, które wpływają mocno na pojedyncze postacie albo nawet całe universum.

Wątek
  • Odpowiedz
@smallboobslover: xD
Siedze od jakiegos czasu w gamedevie to wytlumacze. Jak robisz wiekszosc gier to masz cos opisane jako "systems" czyli m in. wszelkie mechaniki wewnatrz gry. W hadesie wyglada to swietnie, bo nie dosc, ze mamy 4 podstawowe ataki, to dochodza do tego setki mozliwych, kombinacji i buildow jak te ataki mozemy modyfikowac, laczyc, jaki maja wply na siebie etc etc. Dzieki temu gra ma super gameplay i juz
  • Odpowiedz
@SRzeyamlon: No k---a super wyrocznie, recenzenci i pewdiepie na kiju, ktory pewnie dostaje hajs za promocje (a nawet jesli nie to i tak w jego interesie jest propsowac gry AAA).
Gra jest g------a i cd pr trzeba j---ć, a Ty pieprzysz jak marketingowiec, który w tę grę nie grał, a nie rozumny gracz. No super kustomizacja długości siura, która na nic nie ma wpływu, a nawet nie można sobie wybrać
  • Odpowiedz
Oczywiście, są bugi, glitche, i słabo to wygląda momentami. No to za 2 tygodnie wyjdzie patch i będzie ich 3 razy mniej.

@SRzeyamlon: No to za dwa tygodnie dostaną lepsze oceny niż teraz - w czym problem bro? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Prezes zapowiedział, że to tytuł który można rozwijać dekadę. Kumacie to? Dekada rozwoju - map, questów, implementacji zachowań postaci, dodatków do modyfikacji postaci, itp ?

Dla mnie to niewyobrażalny sukces, wbić się w taki top dla
  • Odpowiedz
@Goryptic: Sam CDP przyznał się lata temu że wyciął mnóstwo elementów ale ludzie zdziwieni jak przy końców Mass Effect 3 gdzie nagle odkryli że dialogi w grach Bioware nie mają żadnego znaczenia.
  • Odpowiedz
- interaktywnego świata jak w GTA/Elder Scrolls/RDR/Zeldzie, po którym można się szwędać bez celu, przypadkowo odkrywać fajne questy i sekrety, śledzić NPC, bawić z AI postaci, grać minigierki, przywiązywać ludzi do torów


@Goryptic: Ja przede wszystkim liczyłem na to co powyżej a jest bieda z nędzą ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Niestety rodzaj gry, jaki CDP wybrał + hype i marketing sprawiły, że niektórzy oczekiwali jednocześnie:
- otwartego świata na poziomie Rockstara (z najlepszymi elementami od Bethesdy)
- strzelania jak w Doomie
- level designu z Deus Exa albo Dishonored
- relacji i wyborów jak u wczesnego Bioware
- modelu jazdy jak w Forzie albo innym Dirt Rally
  • Odpowiedz