Wpis z mikrobloga

@zouzosi: Przecież wersja konsolowa to kpina, wystarczy nie siedzieć tylko na wykopie by widzieć jak ludzie są w-------i na stan gry, bugi, doczytujące się tektury albo i nie, spadki fps...
  • Odpowiedz
@szybkaszyba: nie wiem o czym mówisz. Wczoraj oglądałem kilka streamów i było 0 poważnych bugów, odrobinę wizualnych glichy, gra działała płynnie i ludzie byli zachwyceni.
  • Odpowiedz
  • 301
@zouzosi: boze jak Ty nie masz pojęcia o giełdzie XD dramat.

8 mln preorderow, milion graczy na steam (tylko), milion widzów na Twitch. Ta gra to komercyjny sukces i jakby nie było CDProjekt r------e system wynikami. A bugi? Będą patche codziennie i za kilka dni nikt o tym nie będzie pamiętał. Gra budzi emocje i to jest jej największy sukces.
  • Odpowiedz
8 mln preorderow, milion graczy na steam (tylko), milion widzów na Twitch. Ta gra to komercyjny sukces i jakby nie było CDProjekt r------e system wynikami.


@Zany: Ale kurs CDR zakładał JESZCZE większy sukces.
  • Odpowiedz
@graf_zero: i będzie ten sukces na kursie, dajcie zrealizować zyski tym którzy kupowali po kilkanaście złotych. Fundusze weszły pakietami po 400 zł na long nie po to, aby na tym stracic. Gra już się zwróciła swoją droga w przedsprzedaży, prawie 2 mld zł przychodu vs 1,2 mld kosztów. Widać, ze nie macie pojęcia o giełdzie oczekując rakiety w dniu premiery. Możesz zrobić screena i wrócić do tego posta za rok
  • Odpowiedz
@graf_zero: jak większy sukces. Podaj mi proszę oczekiwania rynku w sprawie preorders. Nikt w snach nie podawał 8 mln kopii. Zakłada się ostrożnie 30 mln w rok od premiery.
  • Odpowiedz
@Zany: Właśnie mnie to rozwaliło, że ktoś powiązał kurs giełdowy z jakimś problemikiem z renderowaniem włoska czy drzewka ;)

Całe uniwersum przeniesione do świata cyfrowego, plastyczny świat, opracowana technologia, potężna kampania ma cały świat, pobite rekordy na steam a jakiś random z neta ma się za speca od QA i giełdy ;) Ta gra już się zapisała w popkulturze a od premiery nawet nie minęło 24h.
  • Odpowiedz