Wpis z mikrobloga

Nie sądzicie, że cała sytuacja jest dosyć... ironiczna? CD Projekt włożył tyle pieniędzy, pracy i wysiłku, żeby gra była jak najbardziej immersyjna: widok FPP, realistyczne animacje z motion capture, supertechnologia JALI od mimiki twarzy i ruchu ust, reżyserowane sekwencje gameplayu w kinowym stylu itd... tymczasem całą immersyjność zabiły bugi i glitche będące wynikiem właśnie poziomu skomplikowania tych wszystkich funkcji i systemów. #cyberpunk2077 #gamedev
Goryptic - Nie sądzicie, że cała sytuacja jest dosyć... ironiczna? CD Projekt włożył ...

źródło: comment_1607448408R3ezMzKkMmAX4gGlL4eJb8.jpg

Pobierz
  • 7
A tymczasem #gothic sprzed 20 lat z modelami co mają 9 polygonów na krzyż i animacjami struganymi z drewna dla wielu uchodzi za szczyt immersji do dziś xD


@SamBeliar: Bo to tak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Ogromne pokłady nostalgii
2. Niezła fabuła i rozbudowane questy (Chromanin i Cmentarzysko Orków miały w sobie coś niesamowitego)