Wpis z mikrobloga

Jak wiadomo w tym miesięcu płacimy pierwszy VAT na nowych zasadach - tj. nowa werjsa JPKVAT - JPKV7.
Zawsze płatności robię używając @inFakt - czyli de facto przelew leci przez firmę Blue Media.
Przez ponad rok było wszystko w porządku, wszystjkie co miesięczne przelewy przechodziły bez problemu.
Problem pojawił się wczoraj - chciałem poprzez inFakt dokonać płatności podatkowej VAT, przeszedłem przez proces wykonania przelewu, dostałem e-mail od Blue Media, iż rozpoczęto transakcję i tutaj zonk - dłuższą chwilę nie przychodził kolejny e-mail od Blue Media informujacy o przyjęciu transakcji, który zawsze wcześniej miał miejsce. Mój Bank pobrał kasę, więc Blue Media pieniądze dostało, powinno przebić przelew dalej.

Dzisiaj rano piszę na pomoc do inFakt - Ci odsyłają mnie do Blue Media.
Napisałem do Blue Media, niby rozpatrują problem, ale nie dostałem informacji do teraz.
Dzisiaj jest 25 listopada. Powinienem zrobić przelew VAT-owski, więc musiałem ze swoich prywatnych oszczę∂ności wyłożyć kolejne ponad 1200 zł na VAT i nie wiadomo co z poprzednią płatnością.

Wydaje mi się, że problemem jest to, iż banki nie zdążyły jeszcze wdrożyć nwoeho symbolu przelewu podatkowego, który inFakt dyktuje.

Moje pytanie - czy ktoś miał podobny problem?

#bluemedia #infakt #jdg #ksiegowosc #banki #firma #vat #jpkvat
  • 8
  • Odpowiedz
Co mam ich zapytać? Oni maja wgląd na moje subkonto podatkowe? Czy coś tam wpłynęło?


@damian44__: pytasz o dział rachunkowości, oczywiście że mają wgląd, to w końcu urząd skarbowy xD
  • Odpowiedz