Aktywne Wpisy
mateuszmozol +18
#informatyka #facebook #socialmedia #gownowpis #niebieskiepaski #rozowepaski #haker #programista15k
Moze mi ktos wyjasnic jak dziala algorytm na facebook. NIGDZIE nie wpisywalem tej informacji ani tez nie rozmawialem z nikim jedynie co to mialem w myslach zakup tej rzeczy i nagle pokazuje mi sie propozycja irygatora ktory w cholere sie zgadza xDD. To juz nie pierwsza taka sytuacja.
Moze mi ktos wyjasnic jak dziala algorytm na facebook. NIGDZIE nie wpisywalem tej informacji ani tez nie rozmawialem z nikim jedynie co to mialem w myslach zakup tej rzeczy i nagle pokazuje mi sie propozycja irygatora ktory w cholere sie zgadza xDD. To juz nie pierwsza taka sytuacja.
Frwrd05 +178
Baba pojechała z szampanem i kamerzystą odbierać Cuprę w leasingu xD
https://www.instagram.com/reel/Cu2FTLTIXHX/?igsh=dGxpZW9jZHR3NXlh
#frajerzyzmlm
https://www.instagram.com/reel/Cu2FTLTIXHX/?igsh=dGxpZW9jZHR3NXlh
#frajerzyzmlm
#motoryzacja #samochody #passat #heheszki
Dokładnie tak. Torsen typu A w dyfrze centralnym, dwa otwarte dyfry na osiach. Zero elektroniki. Typowi się myli aktywny dyfer z EDS-em, czyli przyhamowywaniem kół za pomocą zwykłych hamulców. Ale nie można zbyt wiele oczekiwać od motoryzacyjnego analfabety przecież.
Z drugiej strony znając poziom zaawansowana technicznego tego koncernu, to może być faktycznie tak, że dla nich otwarty dyfer z EDS to coś, co można ich zdaniem nazwać elektronicznie sterowanym
@StukilowaRurzowa:
I w Skodzie Octavii. I w Veyronie...
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
W VAG nikt. Ale tak twierdzi "znawca" tematu @kupkesobieciagne. To wprawdzie typ, który nie umie policzyć wahaczy na zdjęciu i twierdzi, że Chrysler należy do General Motors, ale zapewne wszyscy passaciarze taki poziom prezentują ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
@SpalaczBenzyny: To są aktywne mechaniczne dyferencjały.
Aktywny oznacza tutaj w sumie nic. Każdy dyferencjał jest aktywny, więc no
@SpalaczBenzyny:
W B5 nie było czegoś takiego. To, o czym piszesz, w Audi 80 było pneumatycznie sterowaną blokadą, bez elektroniki.
@kasztan00: Nie było ręcznego, bo był aktywny. Działajacy samoistnie przez elektronikę.
Może najwyższy czas dowiedzieć się, czym jest aktywny dyferencjał, a nie kompromitować się powtarzaniem w kółko tych samych bzdur?
@kasztan00: Aktywny dyferencjał? Może być mechaniczny jak w Type-R lub elektronicznie sterowany jak w Passacie B5 poprzez zaciski na osi lub jak w Focusie RS poprzez sprzęgła.
Dalej tumanie nie kumasz?
@kupkesobieciagne:
Myślę, że czytający twoje eksperckie przemyślenia doskonale sami wiedzą, kto tu jest tumanem. Definitywny EOT z mojej strony.
@kasztan00: Nara i zmień gacie.
Komentarz usunięty przez autora
@StukilowaRurzowa: Torsen między osiami oraz elektroniczne rozwiązanie aktywnych obu dyferencjałów poprzez symulowanie ograniczonego poślizgu za pomocą zacisków, co tworzy system aktywnego elektronicznego dyfra obu osi. Elektronicznego dyfra, nie mechanicznego, ten jest otwarty i sztucznie zamykany przez zaciski, które dostają info od kilku podzespołów.