Aktywne Wpisy

14latnawykopie +49
Właśnie powiedziałem dziewczynie, że idę do kolegów, a ona się wypieła i pyta czy na pewno. No i zostałem ( ͡º ͜ʖ͡º) #zwiazki #rozowepaski
źródło: temp_file8738908286698897275
Pobierz
źródło: 1000020246
Pobierz

Gdzie mogę poznać znajomych i różową?
Studiuję informatykę (teraz wszystko zdalnie), nie mam żadnych innych zainteresowań.
Coś czuję że jak nic się nie zmieni to będzie magik.
#tfwnogf #wychodzimyzprzegrywu #samotnosc
Jeśli masz problem z zainteresowaniem swoją osobą dziewczyny to polecam Ci zmianę stylu ubierania się.
Różowe BARDZO zwracają na to uwagę.
I nie muszą to być od razu jakieś bardzo ekstrawaganckie super drogie ciuchy.
Idź do jakiekolwiek galerii handlowej do sklepu typu fast-fashion (H&M, Reserved, C&A, ZARA itp) i kup po prostu komplet ciuchów jakie widzisz na manekinie :)
Poproś ekspedientkę lub ekspedienta o pomoc w wyborze odpowiedniego rozmiaru dla siebie
źródło: comment_1605123488afBTuWZKfdUMKwL8IfTO3L.jpg
PobierzMoże śmiesznie to zabrzmi i zakładam że większość z tych rzeczy i tak stosujesz- ale jeśli zadbasz o to co Ci napisze poniżej to będziesz się wyróżniał na plus od 3/4 kolesi których możesz spotkać na polskich ulicach. Serio :)
Staraj się być schludny.
Czyli:
- bądź umyty
- używaj dezodorantu oraz (z umiarem) jakichś perfum (nie znasz się, nie chce Ci się wybierać - kup "CK one" - nie spotkałem
Nie wiesz gdzie poznać laskę?
Zainstaluj Tindera. Koniecznie z dobrymi ciekawymi zdjęciami które zainteresują laskę. Żadne smutne selfie w mieszkaniu.
Uśmiech, ładne tło (najlepiej plener) i tyle. Najlepiej żeby zdjęcia pokazywały że jednak masz jakies zainteresowania. Chociażby wyjazdy na wakacje, jazdę na rowerze, zdjęcie z koncertu lub jakiegoś festiwalu.
Krótki opis, napisz np. że lubisz podróże, książki, jazdę rowerem i gotowanie. 90% gości nie ma nic o sobie w opisie.