Wpis z mikrobloga

@czechu_slowacja: Jestem behapowcem w pewnej firmie. Nadzoruję ponad 200 pracowników. Powiem tak. Kierowcy ciężarówek to są największe matoły z jakimi w życiu pracowałem. Większość z tych ludzi ma problem z pisaniem i czytaniem a ja muszę ich uczyć zasad BHP i bezpiecznej jazdy. Nie da się! chociaż bym wychodził z siebie i stawał obok to się #!$%@? nie da. Im się mózgi resetują metr za progiem sali szkoleniowej. Codziennością jest, że
@czechu_slowacja: raczej nie staraj się na siłe żeby wszyscy byli zadowoleni bo zawsze znajdą się tacy którym wszystko nie pasuje. Planując pracę nigdy nie zakładaj, że wszystko pójdzie sprawnie i szybko. Często na firmie czy na drodze coś się przedłuży i dobrze leśli kierowca ma jakiś zapas czasu. Nikt nie lubi pracować na minuty ciągle zerkając na zegarek i zastanawiając się czy zdąży.
@Zubern: od tego jest pauza

@czechu_slowacja zobaczysz, że takich debili w życiu nie widziałeś na swojej drodze życiowej jak jesteś w miarę normalny, oni się nie rodzą, tylko wychodzą z jakiejś dziury na polu i dzwonią czy oferta pracy aktualna. Gorzej niż z dziećmi, działaj w interesie firmy, a nie ich, to jest łącznik między spedytorem a kierownicą i ma być wykorzystany efektywnie. Przerobiłem już ~100 kierowców
@smway: rozwiązanie problemu
komunikacja przez jakiś komunikator tekstowy ( whatsapp, telegram etc)
Ustalenie na początku jakiś tam zasad współpracy
że melduje tekstowo czy załadowane / rozładowane / ile załadowane / jaki towar jakie dokumenty etc

Dużo to upraszcza ;)
@czechu_slowacja: Jak będziesz planował powrót kierowcy, to sprawdź, czy wszystko jest ogarnięte jak trzeba. Pewnie będziesz miał kary za to, że kierowca zostanie na weekend z Twojej winy, nie wspominając o pretensji i telefonach od kierowcy, że specjalnie go nie ściągnąłeś.

Zawsze patrz po człowieku jaki jest, ale w tej branży masz masę Januszy, którzy natrują Ci krwi krętactwem, bo tak ich życie wychowało.
Pobierz
źródło: comment_1604932508OrAMnoSjg4MeJZcDFwpcsP.jpg
@xspeditor: ja prowadzę 7 aut także jako tako mam podgląd na wszystko i jest to do ogarnięcia więc nie potrzebuje aż takich restrykcji, widzę jak matoł jedzie na około albo stoi 5h na zrzucie i nic nie informuje.