Wpis z mikrobloga

#tibia PVP w tej gierce to dla mnie zawsze było drewno pokroju warcabów dla ludzi bez rąk, walki 1v1 nie miały nigdy sensu, jeśli Twój lvl nie był znacznie wyższy (co też nie miało większego znaczenia gdy biłeś ek czy rp)

PVP War to w ogóle inny temat, tutaj jeśli mówimy o czystym warze to poza skillem liczy się dobry commander i umiejętność poruszania się po polu walki (słynne skosy pdk) ale war to war, wszystko robione w kilka osób jest lepsze, a chcę tu poruszyć temat klasycznego pvp 1v1

A mianowicie wpadł mi taki pomysł na całkowite przemodelowanie modelu walki w tej gierce, na razie to luźne gdybania, więc nie wrzucam tego na serwer, ale chciałbym wiedzieć co o tym myślicie.

Dotychczas PVP wyglądało w dużej mierze na spamie, nie oszukujmy się, Tibia to prosta gra, masz SD i żądlisz typa, ewentualnie robisz x2 FE i gościa z niskim poziomem gonisz, proste. W wyższych poziomach się robi padaka trochę, bo 300EK vs 300EK mogą sie macać Summerblejdami nawet i pół dnia, ale dopóki im się zapas 2400 potek nie skończy, żaden nie padnie.

Skoro i tak większość walk pvp polega na trzymaniu kogoś, glownie EK na waste, to przemodelowałbym system walki na coś w takim stylu:

Każda postać z każdym lvlem zyskuje +/- 150życia (dla przypomnienia, EK dostaje aktualnie 15pkt a ED 5pkt HP)

Zmiana okrutnie znacząca, ale co to da zapytacie? Teraz to nawet ED będzie mógł Ghazbarana tankować, otóż nie.

Drugą znaczącą zmianą jest usunięcie potionów z gry w zamian znaczny, bo x5 większy i 1 sec cooldown pasywny przyrost hp/mana z pożywienia.

Teraz pytanie, dobra, ale jak to miałoby działać Panie Victim, dosyć logiczna sprawa

Powiedzmy, że walczy ze sobą dwóch typów każdy ma po około 15k życia a ich spelle walą po 1-2k (tu warto byłoby nadmienić, że wraz z tym remake systemem byłby dodany combo system, w mega uproszczeniu exori + exori gran = combo dmg x1,25+ ten drugi spell wlatuje bez CD) walki polegałyby na tym kto ma jakie skille i jakie EQ, a nie na ilości CAP i liczbie potów. Tu wiadomo będzie setka problemów w postaci pytań co z profesjami pokroju ED, które leczą, etc. Ale to temat na inny odcinek.

Mega się rozpisałem, mam nadzieję, że chociaż zrozumiale, napiszcie koniecznie co wy myślicie o takim systemie, czy dalibyście mu szansę oraz co byście w nim zmienili, elo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#tibiazwykopem #tibiabezwykopu #tibiarpgproject
V.....m - #tibia PVP w tej gierce to dla mnie zawsze było drewno pokroju warcabów dla...

źródło: comment_1604781938w2U9uhfMcvDjrz6yyzNvje.jpg

Pobierz
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Victim: no ale na warmodkach zawsze potowanie innych wygrywalo, bo sie stalo posciskany miedzy mw, im lepiej team potowal tym szybsza wygrana, kiedys to bylo ava disco, ale z nowymi potkami juz to nie przechodzi a 200 mag na utamie z potowaniem tankuje lepiej od eka
@Victim: W takiej sytuacji polowanie na kogoś (kto np. expi) kończy się sukcesem niemal od razu, bo jest bardzo małe okienko ucieczki, zwłaszcza kiedy istnieje paralyze, jeszcze potworek swoje walnie i lipa. Power abusing leci do potęgi, bo wystarczy 2-3 graczy co się zaczają na kogoś i mają fraga za darmo.

Twoja propozycja jest idealna na zwykły duel, w pełni sprawiedliwy.