Wpis z mikrobloga

@mniejniz0: Szpon jest dla noobów.
Wyjątek stanowią runy dla maga.
@Saprofit: Są przydatne. Runa II kręgu kradzież energii, wymaga mało many a można nią pokonać KAŻDEGO NPC, bo wystarczy rzucić czar raz i wysysa z niego całe HP, działa to nawet obszarowo gdy atakuje Cie kilka osób, ale nie zawsze wszystkich chwyci, trzeba to wyczuć. No i V krąg to krzyk umarłych, lubię ten czar ze względu na animacje i
@mniejniz0: Tutaj jest grubsza sprawa - skopany balans.

W nocy kruka mamy duży przeskok w sile z postaci z "nie mam 94 pkt siły", na "wbiłem 94 pkt siły i odpalam wszystkie bonusy". Pierwszy krok to bycie zerem i walka ze zwierzakami, kolejny to już walka ze wszystkim na mapie i praktycznie endgame. Wraz z końcem dodatku zaczynamy walkę z Orkami i poszukiwaczami. By podjąć z nimi sensowną walkę musimy zadawać
@kRpt: no właśnie, zużywa cała manę, a grając np. czystym magiem, to jest mało optymalna taktyka, zważając na deficyt mikstur many. Poza tym w walce z więcej, niż jednym przeciwnikiem brak many jest równoznaczny z ucieczką z pola walki albo szybkim zgonem
@Saprofit: Co wy macie z tym czystym magiem, szata prana w perwolu? Mikstur jest od #!$%@?, nigdy nie mam z tym problemu. Dlatego trzeba wiedzieć kiedy korzystać z tego czaru. Skoro działa obszarowo, to nie muszę uciekać, bo po rzuceniu go raz wszyscy leżą, chyba logiczne. I na te demony to jest super sprawa, bo bez VI kręgu jako mag nie ma za bardzo czarów żeby je rozwalić, a ten krzyk
@Edi93: Dlatego Szpon jest dla noobów, w sensie nie mówię tego negatywnie, tylko po prostu ułatwia bardzo i umożliwia przejście gry niektórym. Nie wymaga siły i wali piorunami co jest ogromnym ułatwieniem dla osób które nie ogarniają za bardzo mechaniki (nie umieją walczyć) bo piorun przebija się przez blokowanie.
@kRpt:
Powiedziałbym, że umożliwia przejście bardzo wielu osobom i jedynie zapaleni fani Gothica, którzy przechodzili go X razy decydowali się na drogę bez niego.
Co do krzyku umarłych to jego użyteczność kończy się na wyczyszczeniu biblioteki - Śmiertelna fala robi to samo, na większym obszarze i kosztuje tylko 150 many.
Śmiertelna fala robi to samo, na większym obszarze i kosztuje tylko 150 many.


@Edi93: deszcz ognia robi to samo, idzie za tobą, castuje się instant i kosztuje tyle samo many ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Karatte: Niby tak, ale nie do końca ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Deszcz Ognia idzie za tobą, obejmuje większy obszar, atakuje przeciwników na różnych poziomach, zadaje 500 obrażeń od ognia
Śmiertelna Fala długo się castuje, zadaje obrażenia tylko w jednej płaszczyźnie na mniejszym obszarze. W opisie mamy informację, że zadaje 500 obrażeń od magii, natomiast występuje tu bug/niezamierzony efekt, obrażenia te są zadawane dwukrotnie. Więc w przeciwieństwie do