Wpis z mikrobloga

#blender #unity3d #gamedev

Czesc wszystkim,

Tworzac wlasny model w blender ktory chcialbym uzyc w unity3d. Wie ktos moze o co dokladnie chodzi z drugim punktem tego tutoriala?

Link do tutoriala

Czyli nie moge wyjsc za rozmiary 1, 1, 1, 1? wtf

Apply transforms. On the Transforms panel, the values for Rotation should show 0 and for Scale 1 on all the axes. Press Control + A > Rotation & Scale.
Why is this? In Unity you want to be able to apply transforms to your models. If they already come with weird numbers in there this will be confusing.

https://gamedevacademy.org/wp-content/uploads/2019/06/3.png.webp - obrazek
  • 6
@blakker: Bo skala (1,1,1) powinna być twoją domyślną, wtedy możesz sobie łatwo np. powiększyć obiekt dwukrotnie w Unity. Jak wyeksportujesz to z jakąś inną skalą, to taką samą będziesz mieć domyślnie ustawioną w Unity i np. mając obiekt o skali (2,5,1) jeśli zechcesz go zeskalować razy 2 będziesz musiał mu przypisać wartości (4,10,2), a gdy zechcesz wrócić do pierwotnej skali to znowu (2,5,1). Jest to po prostu cięższe do kontrolowania niż