Wpis z mikrobloga

Może jestem osamotniony w swojej opinii, ale wkurza mnie współczesny sposób prowadzenia marketingu wielkich korporacji. Jeszcze parę lat temu to było "jak mówić dużo, ale tak, żeby nic nie powiedzieć", a obecnie to już jest po prostu "_jak nic nie mówić tak, żeby się ludzie nie #!$%@?".

Przykłady z rzeczy, które ostatnio śledzę - premiery #xboxseriesx, #ps5 i #cyberpunk2077. Powstrzymywanie się od informacji jak najdłużej się da, a jak już coś zdradzają to jakieś nieistotne bzdury. Wygląd PS5 poznaliśmy na 4 miesiące przed premierą, a Microsoft na miesiąc przed ujawnia, że w sumie to mają jeszcze jedną konsolę... Unikanie gameplayów jak ognia - to akurat u wszystkich, unisono. Cyberpunk - mniej niż miesiąc przed premierą, a my nic tak naprawdę nie wiemy o GRZE. Masa informacji o świecie, nic o tym jak działają mechaniki walki, rozwoju postaci, systemy lootu, questów, handlu, craftu, relacji z NPC, nic. #nintendo to już w ogóle chyba umarło. Kiedy był ostatni Direct? Ale nie "partner showcase", ani mini, tylko faktyczne ogłoszenie nowych premier. Z rok temu? Ostatnio pierdnęli starymi Mario (ogłoszone na dwa tygodnie przed premierą) i tyle, do końca roku albo nic nie będzie, albo nic nie wiadomo.

Czego oni się wszyscy tak #!$%@? boją?
Goryptic - Może jestem osamotniony w swojej opinii, ale wkurza mnie współczesny sposó...

źródło: comment_1603647794p0knWJVqSpfex8yscRn4gR.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Goryptic: Po co to wszystko wiedzieć przed premierą, ja wolę odkrywać wszystko na własną rękę. Poczekasz na premierę, zobaczysz obszerne recenzje i opisy i kupisz. Nikt nie każe tego kupować na już.
  • Odpowiedz
  • 9
@ironlelele: serio? To pokaż mi informacje o tym co napisałem - mechaniki walki, rozwoju postaci, systemy lootu, questów, handlu, crafting

.
@Goryptic Walka masz strzelanie i w zwarciu. Wszczepy będą użyteczne w walce. Plus Oparte o zasady rpg więc będą lekkie gombki na pociski jeśli lvl przeciwnika będzie wyższy od naszego. Trochę jak w falloutach 3d.

Rozwój postaci masz podzielony na trybuty, skille i perki. Skille podnosimy używając ich jak w skyrimie. Perki mamy punkty. Poziom skilla nie może być wyższy od poziomu atrybuty od jakiego zależy coś jak w falloucie. Spis atrybutów i częściowo skilli masz
  • Odpowiedz
@Goryptic: Ty byś chciał wszystko wiedzieć przed premierą? To po co grać? Myślałem, że ja, jak i zdecydowana większość graczy woli takie rzeczy odkrywać samemu, ale widzę, że są wyjątki :)
  • Odpowiedz