Aktywne Wpisy

affairz +137
#nieruchomosci zwykły normalny zdrowy rynek na którym ktoś kupując mieszkanie poniżej 50m2 w Łodzi oddaje ponad 100 tysięcy złotych Panu Flipperowi (niestety nie ujawnili czy równe 100k czy może np. 300k)
I te kur## Tomczaki i inne Jemniomy chcą, żeby ten stan rzeczy trwał dalej
PATOLOGIA
I te kur## Tomczaki i inne Jemniomy chcą, żeby ten stan rzeczy trwał dalej
PATOLOGIA
źródło: image_picker_5FC9BB18-C481-4BEB-90F9-041DCCE24A09-81974-000009FBB9F72781
Pobierz
mickpl +122
Z żadnego newsa tak dzisiaj nie skisłem jak z tego, że Lokum, czyli jeden z tych dewów chwalących się wywalonymi w kosmos marżami, sprzedał w trzecim kwartale siedem lokali podczas gdy w analogicznym okresie zeszłego roku (na beczce 2%) sprzedali ich prawie 200 XD
0% potrzebne na już, chodzi o rodziny.
#nieruchomosci
0% potrzebne na już, chodzi o rodziny.
#nieruchomosci




Przedstawiam mój pierwszy krok - movement i kamera.
Założenia były takie:
- postać zawsze zwrócona frontem do kamery - obraca się razem z nią (patrząc z innej strony, ruch myszki obraca postacią, a kamera jest zawsze za plecami)
- możliwośc zoomowania - po zoomie kamera jest sztywna w osi X, w pozostałych ruch postaci powoduje lekkie "płynięcie"
- płynne zoomowanie
Kolejne cele
- sprint i skok (narazie chcę żeby po prostu był, w przyszłości pewnie bęgę go usprawniał)
- celownik przy zoomie
- proste strzelanie
https://streamable.com/jpa37z
Z jakiegoś powodu na filmiku postać dziwnie zacina, nie mam tego efektu w uruchomionym buildzie o.O
Jestem otwarty na wszelkie rady na przyszłość ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gamedev #unity #unity3d
Co prawda nigdy żadnej gry 3d TPP nie wypuściłem poza "prototyp prototypu" więc może ktoś z większym expem się wypowie
Oskryptowanie głównej kamery też wchodzi w grę, ale Cinemachine ma ogrom rzeczy "out of the box"