Wpis z mikrobloga

@WyjmijKija mojego zdania na temat inpostu nie zmienisz. Używam praktycznie od początku, odebrałem i wysłałem setki pączek i serio nie mogę złego słowa powiedzieć. Były jakieś spóźnienia które mogę na palcach jednej ręki policzyć,ale nic więcej.
@SpokojnyPan no jak odwalają to normalne, że ktoś skrytykuje i nie widzę w tym nic złego. Osobiście oceniłbym 9 na 10 gdyby nie kurierka która wbija bez ostrzeżeń często o różnych porach . Paczkomaty 12 na 10. Zero problemów
@Kaker człowieku co mnie obchodzi franczyzobiorca i kto go zmuszał do inwestowania w żabkę? Pisze z punktu widzenia klienta. BTW ciekawe, że warunki franczyzy są takie złe a żabki powstająca już jedna na drugiej
@ZatkanaKichawa: https://wtv.pl/zabka-210220-ws-wlasciciele-tona-w-dlugach żeby nie było mam też dwójkę znajomych którzy zamknęli Żabki z długiem ~30/40k pln. Generalnie marża sklepu jest minimalna. Wszystkie dostawy są realizowane przez Żabkę, nie możesz samemu dogadywać się z poszczególnymi dostawcami. Dodatkowo promocję też wskazuje Ci centrala więc często gęsto zostajesz z zalegającym towarem na stanie bo wiesz, że w twoim rejonie niektóre rzeczy kompletnie nie idą. A musisz do kupić bo tak i niewiele masz do