Wpis z mikrobloga

Gdzie dzisiaj można poznać normalne dziewczyny poza #badoo i #tinder? Problem z tymi portalami jest taki, że nawet jeśli księżniczka raczy odpisać do faceta o przeciętnym wyglądzie i przeciętnych zainteresowaniach, to niestety trudno tak wyrwać. Rozmowa jest rwana, na siłę, przeciągająca się.
Mam na myśli nie samo uwodzenie kobiety bo tak daleko nie zaszedłem, ale raczej stwarzanie sobie ku temu okazji w realu.
Jestem lvl28, nie mam żadnego doświadczenia w poznawaniu kobiet od podstaw w realu. Nie jestem totalnym piwniczakiem, mam pracę i zainteresowania (powszechne, ale mnie interesują). Nie jestem dynamiczniakiem, chodziłem na randki, ale wszystkie były w ramach badoo i tinder. W ciągu 2 lat takiego szukania umówiłem się tylko z 9 laskami, tylko z 4 więcej niż jeden raz. Wiem, słabo to wygląda, jednak trudno mając tak mało matchy (na badoo nawet się nie umawiałem po maczach, tylko sam zagadywałem na głównej do lasek bez matcha). Generalnie zawsze się zgadzają na spotkanie, choć dzisiaj jedna mi powiedziała że ktoś mnie ubiegł (i że już ma kolejkę), chciałaby mnie poznać bo fajny ze mnie człowiek ale chce zobaczyć co z tamtym wyjdzie i żebyśmy jeszcze pogadali bla bla bla (czyli jestem opcją beta albo jeszcze dalej w hierarchii) - laska 32 lata, czyli to nieprawda że po 30stce tracą atencję u innych.
Gdzie poznawać dziś kobiety? Nie mówcie mi tylko że w tramwaju, na ulicy pytać o numer. Taki intro jak ja nigdy się na to nie pokusi. Nigdy też nie chodziłem do klubów ani na dyskotekę.

#zwiazki #randkujzwykopem #wychodzimyzprzegrywu
  • 14
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0