@ZohanTSW: Z tym tagiem to nie chodzi o to, że wszystko ma być z Wrocławia. @Mithrindil: W grze będzie w jakim kolorze będziesz chciał. Muszę mieć szarą teksturę, żeby kolory się źle nie mieszały.
@buhubuhu dzięki. Szyb bardziej eleganckich robić raczej nie będę. Do citiesków będzie tylko dołożony specular i tyle. Mogę zrobić jakąś bardziej fancy teksturę tylko nie wiem w zasadzie po co skoro i tak będzie się od niej odbijało jak psu jajca. Do gry można wgrać obiekty z przezroczystymi płaszczyznami tylko to wymagania skryptowania, submeshy. Dla modelu samochodu nie jest to moim zdaniem warte zachodu.
@SwidraVytra: Byle szyby były oddzielnymi obiektami żeby można było sobie zrobić jak się chce... tak samo światła... i koła... i lusterka... i drzwi... xD
@buhubuhu no właśnie to nie art, tylko model do gry. Na workshopie są modele z przezroczystymi szybami ale efekt nie powala a vertex count musi być niski (ja i tak mam za wysoki jak na takiego malucha, ok. 2800). Przecież i tak w grze nie będzie widać takich detali, jest to jest city builder.
Jutro postaram się wrzucić na workshop.
#blender #czarneblachy
#wroclawskylines
#citiesskylines
źródło: comment_1602611946rVX09TNf489CRGjVPDFhiO.jpg
Pobierzźródło: comment_16026119643UMEEaMXXgHQXKzmYvamnT.jpg
Pobierzczy już nawet jest, a nie widziałem
@Mithrindil: W grze będzie w jakim kolorze będziesz chciał. Muszę mieć szarą teksturę, żeby kolory się źle nie mieszały.
Ale i tak bardzo ładnie. :)
Do gry można wgrać obiekty z przezroczystymi płaszczyznami tylko to wymagania skryptowania, submeshy. Dla modelu samochodu nie jest to moim zdaniem warte zachodu.