Wpis z mikrobloga

@SwidraVytra: no spoko, ale nic mnie bardziej nie denerwuje niż to jak znajdę jakiś fajny model pasujący do mojej gry a okazuje się że całość to jest jedna mesh i musze rozdzielać wszystko ręcznie żeby np zrobić opcje rozbicia szyby. Kiedyś taki fajny wieżowiec sobie znalazłem... setki okien - wszystkie jako jedna mesh, drzwi - jedna mesh ze ścianami... i co z tego że wnętrza fajne i widać było duże napracowanko
@SwidraVytra: eee... Nie naciskam, przecież zrobisz co chcesz, tak tylko dzielę się swoim doświadczeniem bo widzę że jesteś początkujący... ja bym chciał dostać takie rady kilka lat temu.
A robiąc model mając w głowie żeby każdy element był oddzielnym obiektem wcale by Ci to więcej czasu nie zajęło, może łącznie kilka minut więcej. Problem się zaczyna kiedy nie robisz tego sumiennie i potem masz 100 obiektów i każdy musisz porozdzielac bo
@SwidraVytra: ja z Tobą nie dyskutuje tylko mówię Ci co mozesz zrobić żeby było lepiej. Także nie rzucaj się już tak... i nie wrzucaj gównianych assetów do sieci bo jest już ich tam wystarczająco dużo.
@buhubuhu: Gówniane bo nie będziesz mógł se zassać i zbić szybki?! Nie jest to piękne autko ale co ja poradzę, że gra takich rzeczy nie obsługuje ¯\_(ツ)_/¯
O, już nawet tryb rozkazujący. Nie zniżajmy się już do takich rzeczy, po prostu to zakończę.
Znajdź se innych kolegów do zawracania dupy, bo jesteś człowieku męczący.
A i jak ktoś to doczytał ten spam do końca. Żeby zrobić przezroczysty mesh w blenderze nie trzeba specjalnie dzielić jeden obiekt na różne materiały, czy według krawędzi. Pan nie początkujący ekspert od blendera od tłuczenia szyb raczej powinien to wiedzieć.
I na pewno dużo by pomogło podzielenie mesha tak żeby można było otwierać drzwi (dla LOD3 przypominam), kiedy i tak trzeba by interior robić od zera. A tak jeszcze odno tego