Wpis z mikrobloga

  • 1
@kvbn a tak szczerze podoba ci się ten samochód z wyglądu czy szukasz czegoś mocnego po prostu ? 4x4 trochę mocy ci zabierze
  • Odpowiedz
@lubiep: Spoko jest z wyglądu, dodatkowo ma czarne felgi firmowe. Jest gaz co jest dla mnie idealnym rozwiązaniem. Jest opcja też 1.8T 150KM, tak samo za 13k. Chce kupić auto, ale też nie chce za miesiąc czegoś większego w nim naprawiać
  • Odpowiedz
@lubiep: o tym właśnie jest mowa xD byłem dzisiaj go sprawdzić wizualnie, pasek piszczy przy silniku i dosyć mocno kopci z rur - nie wiem czy to normalne
  • Odpowiedz
Ja pitole. Pierwsze auto + mało awaryjne, a kandydat z LPG (nie wiadomo iluletni + 6 wtrysków), automat (nie wiadomo czy kiedykolwiek serwisowany) + audi (wielowahacz) + 4x4 (nie wiadomo w jakim stanie + konieczność rotowania opon). I to wszystko w cenie 13000 :D
  • Odpowiedz
@kvbn: kiedyś już z jednym mirkiem rozmawialiśmy o tej jednostce. "Silnik 3.0 to musi kopcić" to żałosny argument. Może to być tylko para wodna, ale... Te silniki miały problem z pękaniem bloku. Sam szukałem kiedyś takiego i większość miała "UPG do wymiany", a czy to tylko uszczelka była to czort wie. Sprawdź go bardzo dokładnie. I ogólnie mówiąc jeśli szukasz auta jak najmniej awaryjnego, to 3.0 w quattro nie jest
  • Odpowiedz
@cichanos: Na zwykłej stacji nie sprawdzą Ci auta (tzn sprawdzą ale na #!$%@? tak że nic nie zobaczą, i to tylko w zawieszeniu, maski nie otworzą nawet), a mechanik Cie wyśmieje najprawdopodobniej bo nie będzie autami wyjeżdżał dla twojego auta. Tylu letnie auto nie będzie nie awaryjne. A pasek i kopcenie to już na start pare tyś... chłopie odpuść. Części do takiego rzadkiego silnika... chłopie
  • Odpowiedz