Wpis z mikrobloga

@kvbn kupując kilkunastoletnie auto, dodatkowe wydatki na naprawy i wymiany to jest "must have". Najlepiej rozrząd od razu, a nie wiadomo czy w międzyczasie coś nie pierdzielnie. Czasem lepiej dołożyć trochę więcej i mieć spokojniejsza głowę niż kupować skarbonke bez dna.
@kvbn: To olej audi, jeśli Cię na nie nie stać. Olej marki premium, jeśli szukasz 16-letniego auta. Jeśli zależy Ci na VAG, to popatrz np. na Leona. Mówię to jako człowiek, który posiadał 2x A4, 2x Toledo i obecnie jeżdżę Saabem, którego przykładowo możesz kupić o 3 lata młodszego od audi w tej samej cenie... wiadomo, że każdy chciałby jeździć marką premium, ale lepiej uczyć się na cudzych błędach niż na
@kvbn jak już chcesz vke to 2.8 bo z 3.0 ASN czasem się dziwne rzeczy działy. Ewentualnie 2.4 v6 i też przyjemnie to będzie jechać. Ewentualnie ładnego padsata b5 fl z 2.8 v6 szukaj bo to samo co a6 c5. Defacto tylko inne sanki zawieszenia z tyłu
@kvbn: na początku myślałem, że to zarzutka. Dalej tak myślę, ale odpiszę :) To ma być twój pierwszy samochód, budżet masz ograniczony i pakujesz się w taką krowę jak A6? W tej kasie dostaniesz kilka młodszych, mniejszych samochód, które spokojnie Ci jeszcze przez kilka lat posłużą np. Fiat Grande Punto, Fiat Bravo, Opel Astra H, Peugeot 307/308, a jak już ma być Vag to i niech Seat Leon będzie. Jeśli rzeczywiście
Powiem tak. Warszawska, RADOM. To 1.8T niby 219.000 przebiegu, a 5 lat temu z 260 zmieniło się na 190. XD Do tego dwa wypadki, utwierdza się fakt ze Radom to Radom. (,)