Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#bmw #e36
Co byście wybrali na swapa do driftu, m52b25 170km czy m54b22 170km. Problematyczność przy swapie nie gra roli. Czy te silniki różnią się charakterystyką oddawania mocy znacząco? M52 ma 245 nm a m54 210. Docelowo miało być m52b25/28, ale znajomy ma kompletny swap i ciekawi mnie różnica między tymi motorami.
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Reynald: pewno, szczególnie MS42 jest dużo nowszy :) Więcej mocy w mid. Jeszcze wałek z B30 intake wkłądasz i dolot z M50 i masz darmowe 30-40 koni ;)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sorek: czyli rozumiem, że wkładam osprzęt z m54b30 i mam 231km czy te silniki są całkiem inne? Widziałem właśnie jak wkładają kolektory z m50, roboty jest trochę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@eNse: wiem, że to półśrodek, ale na rok wystarczy. Wcześniej był 1.8is i dawał radę na 4.44
  • Odpowiedz
@Reynald: generalnie tak, najlepsza opcja tylko trzeba kilka więcej części tylko przygotować bo przepustnica jest fly-by-wire za to jest potężna. Mocno polecam, szczególnie jeśli od razu kolektor wydechowy zmieniasz na taki bez katów bo ten ori w B30 tragicznie działa.

A no i nie kręć B30 wyżej niż 6900 RPM bo tam wały mają problemy z wibracjami i rozkuriwają pompy oleju, najlepiej przyspawaj sobie nakrętnkę od pompy oleju xD
  • Odpowiedz
@sorek: Zeswapuje i pomyślę co dalej. Kolektory od razu będą z m52, podobno właśnie są minimalnie większe

A no i nie kręć B30 wyżej niż 6900 RPM bo tam wały mają problemy z wibracjami i rozkuriwają pompy oleju, najlepiej przyspawaj sobie nakrętnkę od pompy oleju xD


Ciekawi mnie ile wytrzyma ten silnik, wśród znajomych to jednak m52 króluje
  • Odpowiedz