Wpis z mikrobloga

@Atreyu: a to omega tylko w automacie jest?
Wiesz, że najtańszy mustang jest tańszy od Passata z dobrym wyposażeniem? ( ͡° ͜ʖ ͡°) no i ścierka też jest dość tania.
@Vitass: powtarzam: nie masz mustanga ani żaden z was ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ani nowego passata z salonu (a robienie boków mustangiem z 2003, to prawie jak robienie ich omegą jak chodzi o precyzję prowadzenia i zawias)

Omegi V6 (inne słabsze na suchym nie pozwolą na zabawę) z manualem to białe kruki

Nie widziałem (a widziałem już sporo) żeby ktoś się bawił starą sierrą czy omegą, może
@Vitass: super a mój latał samolotem, nie masz o tym pojęcia skoro za przykład nie dajesz swoich doświadczeń tylko koleżków ( ͡º ͜ʖ͡º)

Przeczytaj ze zrozumieniem wszystkie argumenty
tak, piszę o koledze ponieważ sam nie miałem omegi.


@Vitass: nie masz też żadnego własnego doświadczenia w temacie driftowozów więc dziwię się że ciągniesz temat jako teoretyk

Latanie na suchym bokiem 115-130 konną omegą to może wyjść na łysych oponach przy strasznym tryhardowaniu. To ani moce, ani tym bardziej samochód jako całość który może do tego służyć

Zaraz się okaże że maluch też fajny driftów, bo wujek w latach 80'tych postawił
@Atreyu: ale które fordy się nie nadają? Focus rs MK3 np? Ford mustang? Bo Fordem ka to ja wiem, że się nie da.
Leciał bokiem? Leciał. Miał omegę 2.0? Miał. Więc o co ci jeszcze chodzi? Nigdzie nie pisałem, że leciał bokiem kilometr na zawodach tylko dla zabawy na rondzie czy zakrętach.
Wsiadaj do czego chcesz, nawet do tramwaju jak ci wygodnie.