Wpis z mikrobloga

  • 0
@lubielizacosy: Człowieku bezpieczeństwo nie miało wtedy znaczenia ( ͡° ͜ʖ ͡°) zreszta np gdybys dziś uderzył w coś przy 200km/h z Ciebie niewiele by zostało.
  • Odpowiedz
@clbg: co z tego jak samochód miał masę czarnej dziury do tego gaźnik, czyli najgorszy sposób na podawanie paliwa.

Podejrzewam, że jakiś piździk z 1.5 turbo by objechał większość z tej listy.
  • Odpowiedz
70’ w USA


@clbg: ale wiedz, że takie mruczące potowry to się wtedy skończyły. Kryzys naftowy 1973, a potem państwowe ograniczenia sprawiły, że miałeś potwory kilkulitrowe co miały jedynie ułamek mocy, którą mogłyby mieć. Okres muscle cars trwał niecałą dekadę tylko :/ Od ok. 1964 do 1973 (od mustanga do kryzysu).
  • Odpowiedz
@clbg: Przecież tutaj chodzi o porównanie tamtych aut z dzisiejszymi, pod względem osiągów, gaźnik jest mało wydajny i mało efektywny co do tego dokłada kamyczek do tego że auto ma masę czarnej dziury, bo psuje osiągi, dlatego o tym wspomniałem. I napisłem na koniec że współczesne 1.5 by to mogło objechać.
  • Odpowiedz
Kiedyś i tak by Cię nie było stać na tego Mustanga czy Porshe, a jezdzilbys skrajnie nieekonomicznym i wolnym gruzem.


@venividi: o ile, że silniki współczesne osiagami biją na głowe te starocie to się zgodzę to z powyższym nie (może co do Porsche). Mustang to był samochód dla biedoty, taka była idea muscle cars: wsadzamy potężny wielki silnik do samochodu złożonego z części co mamy na zbyciu - Ford wziął
  • Odpowiedz
@clbg: jeżeli unzajesz to za trolling kiedy inni pisza o tym samym to ci wspołczuje.. wypadało by napisać w temacie o co chodzi. a nie jak rozwydrzona baba domyśl się,.
  • Odpowiedz