Wpis z mikrobloga

Jestem rowerzystą i kierowcą od wielu lat.
Jako rowerzysta jeżdżę po drogach rowerowych tam gdzie są, stosuję się do kodeksu ruchu drogowego, nawet przepuszczam wlokące się za mną samochody na wąskich drogach zjeżdżając na pobocze.
Jako kierowca nie wyprzedzam rowerzystów na żyletę, tylko zostawiam im półtorej metra, przepuszczam na przejazdach drogowo-rowerowych i wpuszczam do pierwszej linii pod światła, gdzie w cywilizowanych miastach są nawet śluzy.
WYSTARCZY NIE BYĆ #!$%@?
#rower #szosa #prawojazdy #samochody #takaprawda
gumowy_ogur - Jestem rowerzystą i kierowcą od wielu lat.
Jako rowerzysta jeżdżę po d...

źródło: comment_1599206361xDkMfWeJwxLauh8jWgaXk3.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
@gumowy_ogur: Generalnie w skrócie ten 'spór' między kierowcami a rowerzystami bierze się z tego, jak któryś z uczestników ruchu korzysta tylko z jednego środka. Ci co jeżdżą zarówno rowerem jak i samochodem mają świadomość jak to wygląda z obu perspektyw i w większości przypadków zachowują się w odpowiedni sposób.
Tych kierowcow, których znam, którzy narzekają na, w ich opinii, 'pedalarzy', #!$%@? to, że jeżdżą tylko i wyłącznie samochodem.
Działa to rzecz
  • Odpowiedz
@gumowy_ogur: i znać przepisy, bo wielu kierowców nadal zdziwionych że ścieżka ma pierwszeństwo, a z dzisiaj jeżdżących po ulicach rowerzystów to z połowa ma w dupie/nie zna znaków. Nie mając prawa jazdy mają marne lub żadne pojęcie o tym co jest możliwe samochodem, autobusem, tramwajem, a co nie i dochodzi do wymuszeń lub uderzeń ciężko z przykrymi skutkami. W tym dzikim kraju powinno się wymagać od wszystkich OC i egzaminu z
  • Odpowiedz
Ci co jeżdżą zarówno rowerem jak i samochodem mają świadomość jak to wygląda z obu perspektyw i w większości przypadków zachowują się w odpowiedni sposób.