Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Co się odwaliło XDD
Spotykałem się przez 3 miesiące z dziewczyną poznaną na tinderze. Całkiem fajna, wykształcona, inteligentna dziewczyna. Pracuje jako farmaceutka, a ja jestem kierownikiem działu księgowości w korpo. Oboje mamy trochę ponad 30 lat, więc wcześniej przeszliśmy do poważniejszych rozmów, czyli kwestie finansowe, dzieci, śluby, żeby sprawdzić czy pasujemy do siebie. Wtedy się dowiedziałem, że ona zarabia 3200zł netto, co nie jest oczywiście złą kwotą. Ja zarabiam 7500.
Oboje chcieliśmy dzieci, ślub kościelny itd, wszystko się zgadzało.
Wczoraj dowiedziałem się, że ona nie chce ze mną być, bo mieszkam z rodzicami i jestem niesamodzielny XD
Mam całe piętro dla siebie, własną kuchnię, łazienkę, samochód i ona mi mówi, że jestem niesamodzielny? Dla mnie beka, biorąc pod uwagę, że ona wynajmuje mieszkanie z koleżanką i nie ma żadnych oszczędności.

Nie zrozumcie mnie źle. Nie oczekuję od kobiety, że będzie miała miliony oszczędności, własne mieszkanie czy będzie zarabiać 5000zł na miesiąc.
Ale do cholery, jak można oceniać kogoś jako niesamodzielnego w takiej sytuacji? Czy nie lepszym wyjściem jest mieszkanie z rodzicami, jeśli ma się z nimi dobry kontakt i dobre warunki? Dzięki temu oszczędziłem dużo pieniędzy dzięki czemu miałbym 50% wkładu na przeciętne 70-metrowe mieszkanie.
Ale nie, to ja jestem niesamodzielny...

#zwiazki #rozowepaski #logikarozowychpaskow #tinder #randki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f4fcbd06c849ff6cfff3b46
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 91
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: To że żalisz się na wykopie nie jest złe. Możesz to wyrzucić z siebie. Nikt nie rodzi się specjalistą od związków.