Wpis z mikrobloga

Siemano Mireczki! Wydaliśmy ostatnio darmowe demo/prolog gry w świecie #gloriavictis o nazwie Siege Survival: Gloria Victis. Nie bardzo wiemy co się stało, bo gra wisi sobie jako 2 najpopularniejsza nowa gra na Steam, w ciągu kilku dni zainstalowało ją ponad 50 tysięcy graczy, z czego, ku naszemu zaskoczeniu, połowa to Chińczycy. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Siege Survival to gra o próbie przeżycia grupą niedobitków w obleganym mieście, sterujemy garstką postaci które robią wszystko, żeby ostatnia linia obrony utrzymała bramę zanim nadejdzie odsiecz. Jak ktoś lubił gry takie jak This War of Mine, Stronghold czy film Żelazny Rycerz na pewno bardzo szybko złapie klimat.


Zapraszam serdecznie do pogrania na https://store.steampowered.com/app/1362420/Siege_Survival_Gloria_Victis_Prologue

I przy okazji robię #rozdajo #rozdajosteam na którym wylosuję 5 osób które otrzymają klucz do naszej gry Gloria Victis: MMORPG, i w momencie gdy Siege Survival będzie miał premierę, otrzymają również kluczę do tej gry ze świata Gloria Victis.

#steam #gry #unity3d #indiegamedev #polskigamedev #lublin
jan-grochowski - Siemano Mireczki! Wydaliśmy ostatnio darmowe demo/prolog gry w świec...

źródło: comment_1598294342L1WQ80tW76y15XIzvS8bNz.jpg

Pobierz
  • 18
@Asterling: Głowna "walka" odbywa się z perspektywy cywilów, gdy trwa oblężenie dostajemy zadania w stylu naprawy uszkodzonych broni czy pancerzy, gaszenie zamku, bandażowanie rannych itd. bo jednak sterujemy mniej lub bardziej cywilami.
Dodatkowo, podczas trybu nocnego - możemy podjąć walkę gdy zostaniemy wykryci, ale ogólnie jest to bardzo ryzykowne.
@DrKittens: Na Steam jesteśmy 4 lata we wczesnym dostępie z naszym MMO, brakuje 2 dużych feature które obiecaliśmy na starcie żeby z neigo wyjść, chociaż szczerze mówiąc, dla nas wygodniej byłoby z niego wyjść już dawno temu bo gra jest w pełni grywalna, sprzedała się w 300 tysiącach kopii i Steam ostatnio zabija bardzo skutecznie zasięgi gier Early Access.

Siege wydajemy oczywiście bez wczesnego dostępu, Fish Tank Studio, czyli developerzy bezpośrednio
brakuje 2 dużych feature które obiecaliśmy na starcie żeby z neigo wyjść


@jan-grochowski: Bitwy morskie i co jeszcze?

W ogole ta gloria nie przechodzi czasem powoli na abandonware? Bo widzialem ostatnio niezle napsuliscie, dodajac lootboxy, eventy psujace klimat (event swiateczny - kolorowe prezenty w stylu koreanskiej cukierkowej grafiki - mowi wam to cos?)

No i moim zdaniem stary system craftingu, bez tych tierow na RNG i z koniecznoscia podbicia miasta w
@Gaelwyn: housing.

Dlaczego abandonware? Bo dodaliśmy skiny do gry? Nie widzialem też żeby ktoś miał problem z tym że na święta zbierało się prezenty, ale może to kwestia tego ze community z Polski to jednocyfrowy procent w naszej grze.

Aktualizujemy naszą grę każdego jednego tygodnia, community się nie pomniejsza, ludzie kupują grę, imo to absolutne przeciwieństwo "abandonware". Crafting dalej potrzebuje używania miast, w tym miast gildyjnych żeby tworzyć najlepsze przedmioty.
@mirasKo-Kalwario: Oczywiście my w 100% stworzyliśmy MMO, natomiast Siege Survival powstało w ogromnej większości przez innych developerów przy wykorzystaniu w 100% naszych assetów z MMO. Niemniej jednak im bliżej premiery, tym my, działając jako wydawca Siege pomagamy w Quality Assurance, tłumaczeniach itd., i gdy Siege Survival zostanie skończony, więc bardzo niedługo połączymy nasze zespoły przy pracy w MMO.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@jan-grochowski: ile średnio graczy jest łącznie w Waszym MMO (na steam i tej wersji nonsteam)? Kiedyś byłem strasznie podjarany Waszą grą, nawet kupiłem, ale przez irytujące problemy z synchronizacją walki i czymś jeszcze, przestałem grać po około 10 godzinach. Zmieniło się coś w tej kwestii?