Wpis z mikrobloga

@casperplaster: chodziłem tam kiedyś regularnie i raz dostałem zimnego burgera, zgłosiłem to właścicielowi a on w-------y wziął mi palec i włożył w środek burgera żeby udowodnić że jest ciepły w samym srodku, no nieprzyjemny typ jak mu się coś nie spodoba, wcześniej zawsze miły i pomocny.
  • Odpowiedz
@casperplaster: Jeżeli wszystko jest zgodne z prawdą, np. Lenka jest roszczeniowym milenialsem, to szanuję właściciela, że nie boi się pisać prawdy.
Wielu przedsiębiorców dostaje negatywy od januszów, którym wmówiono, że są panami dla usługodawcy, bo dali mu zarobić 3 zł, ale nie odpowiadają szczerze w obawie, że zostaną zlinczowani przez anonów z sieci.
  • Odpowiedz
@casperplaster: Nie widzę możliwości, aby każdy był dobry w komunikacji interpersonalnej bądź każdego było stać na zatrudnienie fachowca od PR. Jeśli pisze zgodnie z prawdą, to wciąż wolę jego niż "dziękujemy za ocenę, cenimy każdą opinię, bo pomaga nam to stawać się jeszcze lepszymi".
A później przychodzi janusz z grażyną do lokalu i srają na środku, bo płacą, więc "wymagają".
  • Odpowiedz