Wpis z mikrobloga

@ZespolmBanku przyznać Wam muszę, że macie naprawdę wspaniały system zamykania konta, i to jedyne co warto u Was zrobić.
Przez rok korzystania z Waszego konta, kilkukrotnie, nie zgodnie z umową, udało się Wam naliczyć opłatę za kartę (na szczęście, w 2 tygodnie potraficie załatwić zgłoszenie) a teraz, są okropne problemy żeby odzyskać pieniądze z konta zmarłego członka rodziny. W dobie Corony, potrzebne jest ciąganie się po waszych placówkach, bo całości nie można załatwić ani na infolini, ani listownie lub elektronicznie. W dodatku wymagacie zjawienia się wszystkich osób, wymienionych w akcie dziedziczenia, w jednej placówce, w jednym momencie, nie biorąc pod uwagę że niektórzy mogą mieszkać za granicą lub na drugim końcu polski. Potraficie zrazić do siebie klienta.
#mbank #bankowosc #banki #niewiemjaktootagowac
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Jednorybek, w jakim celu poproszono o stawienie się wszystkich osób wskazanych w akcie dziedziczenia? Nie znamy szczegółów tej sytuacji, więc ciężko nam ją skomentować. Czy możesz zdradzić więcej szczegółów?
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku: w skrócie, jest konto mojego zmarłego ojca, na nim znajdują się pieniądze, które zgodnie z aktem dziedziczenia, 1/3 należy się mi, 1/3 siostrze, 1/3 matce. Matka i siostra stawiły się we Wrocławskim oddziale, w celu zamknięcia i odzyskania pieniędzy. I Pani w oddziale powiedziała, że dopóki nie zjawia się wszyscy wyznaczeni w akcie dziedziczenia, konta nie można ani zamknąć, ani uzyskać dostępu do pieniędzy nań zgromadzonych. Dodatkowo wcześniej na
  • Odpowiedz