Wpis z mikrobloga

Siemanko

Miałem trochę przerwy z racji zapieprzu w pracy, ale ostatnio zrobiłem sobie światło w garażu (który jeszcze jest nieskończony) i w koncu mam możliwość trochę podłubać wieczorami.

Przyszła kolej na coś na temat czego mam małą wiedzę i czego najbardziej się obawiałem, mianowicie instalacja elektryczna. Długo analizowałem fora, robiłem schematy, czerpałem wiedzę i uczyłem się lutowac żeby nie zrobić jakiejś lipy no i w końcu ruszyłem z tematem. Nie wyszło to jakoś mega profesjonalnie, ale starałem się robić solidnie i dokładnie.

Poniżej kolejne fotki z krótkim opisem co i jak. Enjoy :)

Pod tagiem #kcrmonsterbike można prześledzić proces od początku.

#projektowanie #inventor #diy #ebike #inzynieria #technologia
swecymjeplendzo - Siemanko


Miałem trochę przerwy z racji zapieprzu w pracy, ale ost...

źródło: comment_1597354648mkkHIP5A8KSdnMB62xLHRH.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@709009

Ogniwa dostałem od kolesia na grupie, 8zl za sztukę. Nieużywane, tylko z rozpakietowania.
Są to ogniwa Sony VTC5, wysokopradowe.
Rama robiona przez siebie samego, zobacz tag #kcrmonsterbike
Napęd też nominowany bo piasta założona centralnie;)
A kabelki wystarczą, z pakietu idzie 8x2,5kw na plus i to samo na minus. Te cienkie to do BMSa i takie mają być;)
  • Odpowiedz
@Mmmkurla nie wiem, wyjdzie w testach ;) przy przełożeniu 1:1 zrobiłbym ok 150 km z prędkością Max 90km/h. Ale dałem różne koła łańcuchowe żeby silnik miał lżej i sie nie grzal, przez co Vmax będzie ok 60 km/h ale moment będzie ogromny - ponad 400 niuta na kole ;) No i zasięg też mniejszy wyjdzie.

A jak będzie faktycznie to wyjdzie w praniu
  • Odpowiedz