Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem programistą seniorem i ciągle mam wrażenie że jestem ruchany na hajs. Obecnie mam 29 lat i zarabiam w nowej firmie na B2B 120zł/h + VAT, bez płatnych urlopów, miesięcznie wychodzi około 15k pln na czysto. Mieszkam w Wawie i pracuję dla korpo, mam około 5 lat doświadczenia. Skończyłem elitarny informatyczny kierunek na AGH i ciągle rozwijam się po godzinach. Technologia to .NET + React na froncie

Z tego co opowiadają znajomi to jest to kiepski hajs. Słyszałem o stawkach typu 20k-25k na czysto po opłaceniu podatków i innych danin ale nie wiem ile jest w tym prawdy. W obecnej firmie jestem zatrudniony przez pośrednika kontraktura i mam wrażenie że oni biorą od klienta 200zł/h mojej pracy a mi wypłacają ochłapy. Macie jakiś pomysł jak z nimi negocjować żeby nie zajebywali mi aż 80zł/h z mojej wypłaty?

#programista15k #gorzkiezale #przegryw #zarobki #pracait #programowanie #warszawa

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f2dcf030010a81b084b3d49
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt

[====================....................] 51% (120zł/235zł)
Uzbieraliśmy już na 2 lat działania AMW!
  • 28
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 53
@AnonimoweMirkoWyznania: nikt cię nie rucha tylko sam się zgodziłeś na takie stawki. Ja pitole co za podejście. Wiadomo, że pośrednik zawsze bierze kasę. Chcesz do ręki to załatw sobie kontrakt bezpośrednio. Proste
  • Odpowiedz
@memory: @imler1th: Ciekawe ja mam bliżej 15 lat doświadczenia i za seniora się nie uważam, cały czas natrafiam na nowe problemy i wyzwania. Przecież taki senior po 3 latach to może mieć doświadczenie w max dwóch projektach.
  • Odpowiedz