Wpis z mikrobloga

@Yudep: czujnik temperatury, nieszczelnosc ktoregos przewodu z podcisnieniem, nieszczelnosc na laczeniu jakiegos map sensora czy innego dyngsa, zawor zwrotny paliwa, duze luzy na zaworach, przebicia na przewodach zaplonowych

Przyczyn moze byc masa

jak czujnik polozenia walka wysiada to w ogole iskry nie daje wiec latwo sprawdzic
@smk666: za pierwszym kręcił się ale nie odpala, za drugim kręcił się i po krótkiej chwili zaskoczyło. Filtr paliwa takie objawy może dawać czy coś innego
@Yudep:
Jak masz czym to przydałby się pomiar ciśnienia na listwie wtryskowej. Jeżeli to wina paliwa to nie tyle filtr co pompa może niedomagać. Następnym razem zamiast kręcić spróbuj włączyć zapłon, po 10 sekundach wyłączyć (bez kręcenia rozrusznikiem) i tak kilka razy, aby pompa popracowała i "nabiła ciśnienie". Jak odpali bez większych problemów to może być trop do sprawdzenia bez konieczności diagnostyki komputerowej. A w ogóle, pali Ci się check engine
@Yudep:
No to problem raczej nie leży w czujnikach tylko mechanice. Paliwo, powietrze, iskra, kompresja. Tego potrzeba aby silnik działał prawidłowo. Skoro wymieniłeś cały układ zapłonowy i nie masz błędów to obstawiałbym paliwo i właśnie pompę jak pisałem wyżej albo wtryskiwacze (choć w tym wypadku miałbyś raczej problemy także podczas pracy). Kompresja raczej odpada, bo jak miałbyś problem z rozrządem czy UPG to nie chodziłby dobrze jak już odpali (a zakładam,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Yudep: w tym silniku zacząć trzeba od regulacji luzu zaworowego, filtr paliwa jest w baku i wymiana go nie jest tak oczywista ale do zrobienia też bez problemu, jedynie zamienników brak lub są nieopłacalne. Ale filtra narazie bym nie ruszał bo jak by był przytkany to by auto nie jechało na wyższych obrotach. Diagnostyka komputerowa to koszt 30zl za elm327 i telefon z androidem i bedziesz wiedział co się w silniku