Aktywne Wpisy
mirko_anonim +5
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mam pytanie z bardzo mocnym podtekstem etycznym. Jeśli ktoś nie wierzy w prawdziwość, może po prostu potraktować to jako sytuację hipotetyczną. Mieszkam i pracuję w małym miasteczku (30 tys.). Jestem logistykiem w największym tu januszexie. Praca ma dużo minusów, ale w miarę płacą, no i mam tu własne 3-pokojowe mieszkanie po rodzicach. W biurze pokój dzielę z facetem lvl 29, który jest tzw. specjalistą ds. komunikacji i PR.
Mam pytanie z bardzo mocnym podtekstem etycznym. Jeśli ktoś nie wierzy w prawdziwość, może po prostu potraktować to jako sytuację hipotetyczną. Mieszkam i pracuję w małym miasteczku (30 tys.). Jestem logistykiem w największym tu januszexie. Praca ma dużo minusów, ale w miarę płacą, no i mam tu własne 3-pokojowe mieszkanie po rodzicach. W biurze pokój dzielę z facetem lvl 29, który jest tzw. specjalistą ds. komunikacji i PR.
Odchod_Pasywny +163
Dlaczego biznes ąlajn?
Powód 1 - wszystko zmieniło się w 1971 roku kiedy prezydent Nixon obalił standard złota...
Zachęcam do oglądania
#frajerzyzmlm #mlm #dailysebcel #sebcel
Powód 1 - wszystko zmieniło się w 1971 roku kiedy prezydent Nixon obalił standard złota...
Zachęcam do oglądania
#frajerzyzmlm #mlm #dailysebcel #sebcel
Samochód Honda Accord VII 2.4
#motoryzacja #honda #accord #mechanikasamochodowa #mechanika
Przyczyn moze byc masa
jak czujnik polozenia walka wysiada to w ogole iskry nie daje wiec latwo sprawdzic
Filtr paliwa może ?
A chodzi normalnie? Za druga próbą to znaczy, że za pierwszą możesz kręcić do usranej śmierci i nic a za drugą zaskakuje od razu, czy jak?
Jak masz czym to przydałby się pomiar ciśnienia na listwie wtryskowej. Jeżeli to wina paliwa to nie tyle filtr co pompa może niedomagać. Następnym razem zamiast kręcić spróbuj włączyć zapłon, po 10 sekundach wyłączyć (bez kręcenia rozrusznikiem) i tak kilka razy, aby pompa popracowała i "nabiła ciśnienie". Jak odpali bez większych problemów to może być trop do sprawdzenia bez konieczności diagnostyki komputerowej. A w ogóle, pali Ci się check engine
No to problem raczej nie leży w czujnikach tylko mechanice. Paliwo, powietrze, iskra, kompresja. Tego potrzeba aby silnik działał prawidłowo. Skoro wymieniłeś cały układ zapłonowy i nie masz błędów to obstawiałbym paliwo i właśnie pompę jak pisałem wyżej albo wtryskiwacze (choć w tym wypadku miałbyś raczej problemy także podczas pracy). Kompresja raczej odpada, bo jak miałbyś problem z rozrządem czy UPG to nie chodziłby dobrze jak już odpali (a zakładam,