Aktywne Wpisy
bylem_zielonko +136
Jak to było? "Nareszcie koniec 'upałów'"?
Deszcz 24h na dobę, 10 stopni i porywy wiatru do 80km/h XD
Mordo przecież wystarczy ubrać płaszcz przeciwdeszczowy mordo żeby wyjść na spacer (i kurtkę zimową i kalosze po kolana, żeby się nie utopić w błocie, ale to nie problem jak na głowę spadnie ci gałąź)
Deszcz 24h na dobę, 10 stopni i porywy wiatru do 80km/h XD
Mordo przecież wystarczy ubrać płaszcz przeciwdeszczowy mordo żeby wyjść na spacer (i kurtkę zimową i kalosze po kolana, żeby się nie utopić w błocie, ale to nie problem jak na głowę spadnie ci gałąź)
saji +58
Nie mogę w tym kraju jeździć samochodem. Praktycznie wszyscy ignorują przepisy. Zaczyna się pewnie niewinnie: "50km/h"? Prosta droga, przecież można pocisnąć 70." I dzięki takiej furtce zaczyna się dalsze olewanie. Gdyby to była kwestia gapiostwa to jeszcze pół biedy, ale nie- to mentalność. Nawet jak kierowca kogoś zabije (no chyba, że jest bogaty i trafi na rodzinę z małym dzieckiem) to w komentarz pod artykułem zaczyna się obrona.
W ten weekend dalszy
W ten weekend dalszy
jakies porady co zrobic zeby bylo lepiej? wiecej epok? wiecej przykladow?
w komentarzach dane
#siecineuronowe #gan #machinelearning #python #ai #keras #tensorflow
polecam najpierw przeczytać Kandinskyiego, a później jakoś to wdrożyć w proces.
Chodzi o to - że w twoim przypadku, a tak sobie to wyobrażam - widząc co powstaje, to AI traktuje dzieła już jako od razu całość i tak po całości tworzy, otóż w procesie twórczym, nie zawsze masz tak jakby pustą przestrzeń, tzn, masz, ale tylko na pierwszej warstwie, ale i wtedy nawet "płótno" nie jest puste, bo już są jakieś ślady które twórca ma w głowie, po położeniu pierwszej warstwy, DOSTOSOWUJEMY następne tworzone "kształty" do tego co już jest na płótnie, tu przynajmniej widzę pierwszy błąd. Przyjrzyj się dziełom Pollocka, niby wszystko jest rozbryzgane, ale pomyśl, on wcale nie rozbryzguje farby w pełni losowo - nie stworzył, ani jednego dzieła, które by miały jakoś bardzo mocno skumulowane plamy w jednym miejscu - w praktyce przykryły by się przez następne i następne, ale nigdy to się nie zdarzyło i nie znam artysty, który by coś takiego zrobił.
Drugi błąd to dawanie dla maszyny czegoś co się postrzega czysto percepcyjne, czyli trzeba by było dać taką nakładkę - czyli paradygmaty dla ai jak człowiek postrzega dane przestrzenie - np. jeśli pokój wytapetujesz w pionowe pasy to będzie się wydawał wyższy, np. bardzo duże różnice w odbiorze wielkości - zależnie od zastosowanych obiektów obok, czyli jeśli będzie jednogroszówki, obok kształtów podobnych do 5 zł, to jakoś jedno groszówka, nie będzie wydawała się mała, jednak jak się umieści ją obok np. płyt winylowych, to będzie się wydawała mała.
To jest ważne w tych obrazach, jeszcze jest mnóstwo zależności jasność- kolor - grubość - kierunek, długość, czy się łączą, czy są daleko, czy się zginają, ai musi się jakoś nauczyć to rozpoznawać i
(patrz filmik wyżej) i myślę, że ai też mogła by tak pracować.
Też wiem, jak trochę ai się uczy i pytanie jak to wdrożyć w system, aby analizując dzieła gotowe, również ai uczyła się tych elementów, które trochę tak jakby wynikają z rzeczywistego świata, choć bardziej niematerialnego, niż przedmiotowego.
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora