Wpis z mikrobloga

@n0rex: Tez nie lubie telefonow (support w sporej firmie cloud zagranicom) glownie przez idiotow co zawracaja dupe bzdurami ktore moga sami zalatwic, ale sa zbyt glupi lub leniwi, wiec wola sie wyslugiwac. Bilety ok i bezstresowo.
@Magnolia-Fan: kek xDD ja kiedyś robiłem na słuchawce gdzie dostarczali zakupy. I nam kurna dostawce uprowadzono xDDD Gość zamknął dostawce na chacie, bo terminal sie zepsuł i nie chciało się potwierdzenie płatności wydrukować xD i powiedział, że go nie wypuści, dopóki nie dostanie tego potwierdzenia. Ziomek chyba z dwa tygodnie dopiero u nas pracował obsrany max, ale na szczęście po jakiś 2 godzinach tego dostawce wypuscił typek xD
@flamezz najlepiej wspominam panią, która tak #!$%@?ła się u nas na customer service, że wsiadła następnej nocy w pociąg i przyjechała na drugi koniec Polski żeby nas #!$%@?ć za brak profesjonalizmu xDDD

Gównoburza powstała na skutek poinformowania jej, że ona sama musi księgować wpłaty w swoim biznesie, my jej tylko dajemy software do obsługi tych płatności.
Piękna to była historia, nie zapomnę jej nigdy xD