Aktywne Wpisy
MeptbB 0
#opony #samochody #motoryzacja
Witam :) otóż pytanie do tu obecnych bo nie znam się za bardzo. Założyłem wczoraj koła letnie i nigdy się nie przeglądałem specjalnie tym oponom ale wyglądają tak jak na zdjęciu. Opony są z 2013 rocznika robię rocznie może 5k kilometrów, bieżnika jest sporo tylko te spękania na obwodzie. Opony to Dunlop Sp Sport jedzą w BMW E60. Przechulają sezon czy śmietnik?
Witam :) otóż pytanie do tu obecnych bo nie znam się za bardzo. Założyłem wczoraj koła letnie i nigdy się nie przeglądałem specjalnie tym oponom ale wyglądają tak jak na zdjęciu. Opony są z 2013 rocznika robię rocznie może 5k kilometrów, bieżnika jest sporo tylko te spękania na obwodzie. Opony to Dunlop Sp Sport jedzą w BMW E60. Przechulają sezon czy śmietnik?
Drodzy Mircy i Mirabelki, potrzebuje Waszej pomocy. Jestem umówiony z laska z Tindera na sobotę. Jest to przełożone spotkanie z wtorku, kiedy ona mi godzinę przed zaczęła ściemniać, ze ja głowa boli i dzisiaj nie da rady XD. Na 95% to spotkanie się nie odbędzie i sytuacja się powtórzy. Od wtorku w ogóle nic do mnie nie pisze, więc nie ma co się łudzić plus straciłem ochotę marnować czas na nią. I
#wybory #bekazlewactwa #bekazpodludzi #4konserwy #polska #konfederacja #polityka
Komentarz usunięty przez moderatora
Wykształcenie w dzisiejszych czasach znaczy zupełnie coś innego niż kiedyś
@ArpeggiaVibration: mówi każdy młot bez wykształcenia
@ArpeggiaVibration: wykształcenie to wykształcenie. To że ty masz kompleksy to już nie mój problem
@ZaplutyKarzelReakcji: i Wenezuelą, nie zapomnij Wenezueli
https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4867050/tak-umieraja-demokracje
Wiem, że taki dzban nie czyta książek ale lubię patrzeć jak się wijesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ZaplutyKarzelReakcji: no popatrz a u nas dzbany twojego pokroju od 10 lat krzyczą, że już niedługo.
@ZaplutyKarzelReakcji: ty bardzo dużo rzeczy wiesz taki wychodkowy omnibus jesteś