Wpis z mikrobloga

#opony #samochody #motoryzacja
Witam :) otóż pytanie do tu obecnych bo nie znam się za bardzo. Założyłem wczoraj koła letnie i nigdy się nie przeglądałem specjalnie tym oponom ale wyglądają tak jak na zdjęciu. Opony są z 2013 rocznika robię rocznie może 5k kilometrów, bieżnika jest sporo tylko te spękania na obwodzie. Opony to Dunlop Sp Sport jedzą w BMW E60. Przechulają sezon czy śmietnik?
MeptbB - #opony #samochody #motoryzacja
Witam :) otóż pytanie do tu obecnych bo nie z...

źródło: received_788667562310759

Pobierz
  • 34
  • 0
@Sloneczko: znaczy śmietnik? Jak większość pisze ok tylko teraz jaki jest sens kupowania nowych opon gdzie robię 5k kilometrów? W sensie czy zakup używanych opon w dobrym stanie to będzie dobre rozwiązanie? Tańsze napewno
@MeptbB: bingo w sensie że tym co napisałeś wstrzeliłeś się w typowy stereotyp young bmw user ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ale jeżeli to nie jest prowokacja z Twojej strony to dam Ci kilka rad na przyszłość:
1. Jeżeli masz opony renomowanej firmy to przyjęło się, że okres przydatności takiej opony to max 10 lat przy czym, 8 lat eksploatacji.
2. Jeżeli masz opony nie renomowanej firmy czyli
@MeptbB masz trochę zle myślenie bo nie ważne czy robisz 50km rocznie czy 50k. Na #!$%@? oponie możesz się zabić pokonując i 500m..

W teorii opony do 10lat są jescze ok, później nie zależnie od stanu do wywalenia, a te 10 lat też jest zależne od przechowywania itd. Tutaj masz powierzchowne pęknięcia, więc jescze jakoś byś sobie ten rok przelatal o ile nie są sztywne i znacznie nie wydłuża Ci drogi hamowania.
@MeptbB chłopie nie boisz się o swoje bezpieczeństwo? Do tego taka opona jeszcze klei się do drogi? Pewnie jest twarda jak cholera.
Ja kupuje nowe opony, jezdze ze 3-4 lata aż je zajeżdżę i zmieniam znowu. Opony to najważniejsza rzecz w aucie, na nich nigdy nke oszczędzam.
tylko teraz jaki jest sens kupowania nowych opon gdzie robię 5k kilometrów?