Wpis z mikrobloga

@chrominancja: Próbowałem proceduralnych tekstur w blenderze ale kończyło się to na problemach z wypaleniem tego. Musiałbym się tego nauczyć. W planach mam propy z małą architekturą, może spróbuje tam to wykorzystać.
  • Odpowiedz
@SwidraVytra na szybko i na telefonie (więc trochę do dupy) zaznaczyłam te edge, które wydają mi się zbędne, a to tylko jedno ujęcie. Uważam, że w tym modelu mógłbyś się spokojnie zamknąć w 1 - 1.2 k trisów.
Pamiętaj też by usunąć płaszczyzny w miejscach niewidocznych. Jak np dół tych boxów na dachu tramwaju (o ile już tego nie zrobiłeś) albo podwozie, lub jeśli msz tam coś za lusterkiem itd
c.....a - @SwidraVytra na szybko i na telefonie (więc trochę do dupy) zaznaczyłam te ...

źródło: comment_1593607532so1YmTbAOK3460FwYy6f95.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz