Aktywne Wpisy

Pracuję na pełen etat, zarabiam powyżej średniej krajowej i nie stać mnie na nic.
Kawalerka w warszawie to koszt około 3300 PLN ze wszystkim. Na jedzenie wydaje około 1800 PLN - czasem gotuje sam, czasem na mieście. 150 PLN place za paliwo. około 100 PLN to leki (problemy skórne) i dodatkowe 150 PLN to jakaś chemia, papier toletowy itp. 200 PLN place za rozrywkę tj. pójście w miesiącu na tenisa / squasha / kręgle lub wyjście ze znajomymi na drinka lub szisze. Zostaje mi około 1000 PLN.
Tymczasem znajomi, którzy maja mieszkanie po babci, kupili im ich bogaci rodzice i pracują w Dino przy takim samym trybie życia maja na koniec miesiąca na koncie znacznie więcej niż ja.
Nie
Kawalerka w warszawie to koszt około 3300 PLN ze wszystkim. Na jedzenie wydaje około 1800 PLN - czasem gotuje sam, czasem na mieście. 150 PLN place za paliwo. około 100 PLN to leki (problemy skórne) i dodatkowe 150 PLN to jakaś chemia, papier toletowy itp. 200 PLN place za rozrywkę tj. pójście w miesiącu na tenisa / squasha / kręgle lub wyjście ze znajomymi na drinka lub szisze. Zostaje mi około 1000 PLN.
Tymczasem znajomi, którzy maja mieszkanie po babci, kupili im ich bogaci rodzice i pracują w Dino przy takim samym trybie życia maja na koniec miesiąca na koncie znacznie więcej niż ja.
Nie

ruskizydek +4





#wroclawskylines
#blender
#citiesskylines
źródło: comment_1593541828LPMAYv6byo83bW12D07wUl.jpg
Pobierzźródło: comment_1593541846BYYfO9lSBwIK8LWT82HIfl.jpg
PobierzJeden Wrocek to zdecydowanie za mało (づ•﹏•)づ
Po za tym, jeżeli grasz w tą grę i masz sporo customowych modeli budynków i pojazdów to sprawdź ile one mają trisów. Samochody od Crisgames czy Ninjy (popularni asset creatorzy) potrafią mieć 3,4 czasem 5k tris. Dużą trudnością jest znalezienie ładnych modeli, które do tego są lekkie. Zwykłe samochody, nawet klocki w stylu starych kombiaków od volvo, czy furgony, które z reguły powinny być kwadratowe.
Ja zawsze daje w opisie dane techniczne dotyczące modeli, zawsze sprawdzam w mod info obciążenie silnika gry i tylko przy moderusie czynnik był na żółto przy froncie (a on miał koło 2100 tris).
Fronty zawsze są trochę cięższe ze względu a geometrie. Wagony środkowe zazwyczaj są dużo lżejsze, zazwyczaj nimi schodzę do 800 tris albo nawet niżej.
Mogę jeszcze spróbować optymalizacji ale to już jest standardowa geometria jeśli chodzi o
źródło: comment_1593589052aWWUlLJQ1kZck5ptwikgEq.jpg
Pobierzźródło: comment_1593589073egSyyS6aoRlssaAp4WPSbP.jpg
PobierzTwoje rozwiązanie nie jest złe oczywiście tylko nie wiem czy konieczne przy takich modelach.
Masz jeden atlas czy to wszystko są osobne ID materiałów?
źródło: comment_1593591609KPBEclnNthdTUdLR4UM3gH.jpg
PobierzNie jest to idealny przykład bo to akurat cartoon ale do bardziej realistycznych ale małych obiektów też można tak robić tylko nie mam za bardzo pomysłu jak wyszukać to w googlu ;p
Nie myślałeś o jakichś substance painterach do teksturowania? Są też darmówki jak ArmorPaint jeśli dobrze pamiętam.