Wpis z mikrobloga

#bmw #e39 #bmwboners

Pacjent E39

- auto samo skręca na koleinach i nierównej drodze
- kierownica słabo odbija
- wspomaganie takie jakieś słabe
- 2 mechaników stwierdziło luz na maglu po stronie kierowcy
- drgania kiery około 80 km/h

Wiec chyba pora na maglownicę
- koszt regeneracji całościowy z wymianą listwy, zbieżnością 1400 zł
- koszt zakupu nowej maglownicy ze zbieżnością pewnie w okolicy 1600 zł:
https://allegro.pl/oferta/bmw-e39-1996-2003-maglownica-7852955272-6752504283

co będzie lepsze?
  • 8
@lizak21: Dokładnie jak kolega wyżej pisze, sprawdzić tuleje tylnej belki najpierw. Szczególnie jeśli to touring. A w sumie inaczej - jak nie były robione, to na bank są do wymiany. Mało kto o tym wie, ciężko to zdiagnozować.

Jestem zaskoczony, że są jakieś zamienniki maglownic. Kiedyś nie było. Tak jak nie było i prawdopodobnie nie ma listew do wymiany podczas regeneracji. Regeneracja polega wyłącznie na uszczelnieniu, jeśli ząbki na listwie są