Wpis z mikrobloga

@enforcer: Wiedzmin 3 (i chyba któryś dodatek też), Thronebreaker, w Gwincie też jakieś opóźnienia były

https://www.eurogamer.pl/articles/2015-10-13-dodatek-wiedzmin-3-krew-i-wino-w-pierwszej-polowie-2016-r
https://ithardware.pl/aktualnosci/gwint_premiera_fabularnego_dodatku_thronebreaker_opozniona-4444.html
https://pclab.pl/news60890.html
https://graczpospolita.pl/start-bety-karcianki-gwint-opozniony/

tutaj na szybko znalazłem jakieś artykuły, Wiedzmin 2 na konsole też miał opóźnienie, także no, to jest nieodłączna część już tego studia ¯\_(ツ)_/¯
jakie produkcje zaliczyły opóźnienie? Przypomnisz, bo zapomniałem


@enforcer: A taka niszowa gra, nie wiem czy słyszałeś: WIEDŹMIN 3.
Pierwsza data premiery - Późny 2014. W październiku okazało się, że mają wciąż tysiące bugów, więc przesunięto na luty 2015. Ostatecznie ukazał się w drugiej połowie maja 2015. Łącznie premiera przesunięta o przynajmniej pół roku od pierwszej podanej. W przypadku CP2077 wychodzi na to samo.
@harnas_sv nie wiem co jest przyczyną obsuwy, ale coś niedobrego się dzieje z grą, dziś już padały teksty o zeszłotygodniowej prezentacji dla dziennikarzy która była ponoć średnia.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@harnas_sv: dokładnie. Niech ściągnął Simsy i czekają cierpliwie. Jak wdrożenie/premiera jest opóźniona to jest jakiś powodu z którego dostawca nie musi się tłumaczyć. Lepiej poczekać i wydać coś sensownego bez potrzebnych poprawek niż wypuścić shit z błędami i po chwili słuchać hejtu "oo błędu są, nie działa"
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@harnas_sv: ale bzdury, poprzednio przełożyli, bo blm, solidaryzujemy sie chlip chlip - zamiast z rigczem napisać, że są w czarnej dupie

Juz #!$%@?ąc od tego, że znani są z crunchy i po wydaniu każdej gdy ludzie sie zwalniają, bo #!$%@?ą takie warunki pracy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@metin360: Ale jakie znaczenie ma to, jak długo była robiona gra? Przy produkcji takich rzeczy nie da się naprawdę przewidzieć kiedy uda się skończyć, zwłaszcza jak projekt zbyt ambitny, ekipa nadal niedoświadczona lub nie uczy się na błędach, pojawiają się losowe zdarzenia (na przykład w przypadku Cyberpunka teraz epidemia, która utrudnia doszlifowanie ostatnich szczegółów i ewentualny crunch). Producent gry rzuca datę jaka mu się wydaje ok, po czym okazuje się, że