Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@CapoDiPtakMuzzapi: od 10 lat mówię że ekonomia jest równie ważna w podstawówce co matematyka i na równi z nią powinna być uczona. Np 4-5 razy w tygodniu. Ważniejsza niż geografia czy historia które mogą być spokojnie nauczane w klasie średniej dopiero bo taką historię it ak dzieci nie w pełni zrozumieją, a ekonomię już tak i powinny zresztą bo jest to ostatecznie przedmiot ważniejszy niż czysta matematyka czy inne przedmioty i
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: naciągnąłeś moją wypowiedz do granic absurdu. nie uważam się za lepszego od innych, zaznaczam tylko że osoba posługująca się językiem i miewająca pomysły jak na załączonym wyżej obrazku nie jest zdolna aby sfałszować banknoty bez czyjejś pomocy. często takie typiary nawet obsługa komputera przerasta a Ty tu sugerujesz, że byłaby zdolna do fałszowania gotówki i jeszcze przeprowadzenia procesu sztucznego zużycia banknotów.
@Profil_Internetowy: przecież za dodrukiem pieniędzy jest wielu profesorów ekonomii itd. XD to chyba do nich trzeba mieć pretensję w pierwszej kolejności? Gdyby nauczyciele geografii uczyli dzieci w szkole, że stolicą polski nie jest Warszawa ale Radom to do kogo byś miał pretensję potem. Tylko do dzieci?
@CapoDiPtakMuzzapi:
@Lisu95: przecież wielu twierdzi, że doprowadzenie nowych pieniędzy do gospodarki powoduje wzrost produkcji. Przecież właśnie z tego powodu drukują XD
@Lisu95: "Cały świat zaczyna drukować pieniądze. Luzowanie ilościowe QE ma uratować gospodarki".
No jeśli nie drukują z tego powodu to po co drukują?