Wpis z mikrobloga

@wzr1one: jest dobrze podłączone pod warunkiem że dobrze zacinsąłeś przewody w końcówkach oczkowych.

dla kuchni indukcyjnej kolejność faz nie ma znaczenia, wszystkie są między sobą przesunięte o taki sam kąt w fazie.

Tylko jeszcze upewnij się że te przewody to 2.5mm2 żeyb się nie grzały jak indukcja wejdzie w turbo
  • Odpowiedz
@wzr1one: @danielson161: @przemek_posp: @Tymian: @Analityk:

#!$%@? podłączyłeś indukcję. Podbić ci to może tylko kompletny debil niemający pojęcia co robi, choć niewykluczone, że na takiego "pomiarowca" trafisz.

Norma PN-HD 60364-6 opisująca co trzeba zrobić by odebrać instalację ma tytuł "Sprawdzanie" a nie "Pomiary" z bardzo prostego powodu - wymaga by przed przystąpieniem do pomiarów zweryfikować instalację pod kątem doboru i wykonania, co jest opisane m.in w częściach 4 i 5, łącznie kilkaset
  • Odpowiedz
@Analityk: kliknąłem kilka nicków, jeżeli uważasz, że to nie do ciebie to możliwe, że przez przypadek.

@przemek_posp: a gdyby OP wrzucił zdjęcie samochodu pod którym jest plama oleju, zapytał czy może jechać w trasę a ty dałbyś radę "sprawdź czy masz płyn w chłodnicy" to byłaby zła rada czy dobra?
Bardzo dobra, bez chłodzenia silnik długo nie pożyje. Tylko, że po sprawdzeniu, że płynu jest tyle ile trzeba
  • Odpowiedz
@drzewokaktusowe: Jest to dyskusja wielu osób, a ja zwróciłem tylko uwagę na coś na co inni nie zwrócili uwagi...

Wracając do samochodu, to lepsze byłoby porównanie, że stoi kilka osób przy takim samochodzie i dyskutują co zrobić, skąd ta plama oleju. I nie, nie zwróciłbym mu uwagi, aby sprawdził poziom płynu chłodniczego...
  • Odpowiedz
@drzewokaktusowe: możliwe, że grozi nam wejście w wątek wyższości linki nad drutem.
OP @wzr1one: fatalnie zacisnął miedziane złączki i to będzie przyczyną pożaru. Gdyby użył właściwej prasy i zrobił to poprawnie to było by to znacznie lepsze rozwiązanie niż użycie drutu. Drut jest tańszy, innych zalet nie ma. Za to pęka z prędkością światła i ma beznadziejną powierzchnię styku.
  • Odpowiedz