Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 196
W sumie to się nie chwaliłem w tagu ale:

umarłem pierwszy silnik w Subaru ( )

Prawdopodobnie panewka przy przebiegu 220k km, testowałem vmax z czterema osobami (wyszło 237kmh wg GPS). 5 minut później na zjeździe z ekspresówki coś zaczęło stukać i tak skończyła się majówka gdy nawet się dobrze nie rozpoczęła xD

Służył mi dzielnie ponad 3 lata, teraz czas na remont i kolejne x lat ( ʖ̯)

#subaru #subaruspam #pokazauto #lawetaboners #motoryzacja
DaRecky - W sumie to się nie chwaliłem w tagu ale:

 umarłem pierwszy silnik w Subaru...

źródło: comment_1591858379i9jtEcAO62XvqaFp8AXolO.jpg

Pobierz
  • 176
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mjkkl: i tak do z-----------a pakiet jak ciśnienie oleju czy temperatura to podstawa, w 350z nawet był taki wskaźnik na kokpicie, w 370z nie ma?
A z wolnossaka coś ukręcić więcej to w każdym drogo. W STI jak chcesz coś więcej uzyskać to też się zaczyna robić drogo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak naprawdę najprzyjemniej to jest z niemieckimi furami, bo tam wszystko masz ponad wymiar
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@koluh: polskiej z małej i nie bój się przeklinać na wykopie, nic Ci nie zrobią ;) przez parę lat już się natestowałem tego auta w kilku krajach

@eth7:
raz robiłem luzy zaworowe - 2500zl z wymianą oleju
raz świece zmieniałem i jedną cewkę bo była niby uszkodzona - jakiś 1000zl bo pojechałem do zbyt drogiego serwisu xd
chłodnica się rozszczelniła to sam
  • Odpowiedz
@Da_R_ecky: 5W-30 przez 3 lata zrobil swoje; strasznie rzadki olej (nawet jezeli byl to Miller’s). Panewki dostay po dupie I nawet jak zmieniles ostatnio na 5W-40 to juz duzo nie pomoglo.

Do zapier*alania musisz lac cos, co wytrzyma wysokie temperatury - Miller’s trzyma do 120 stopni; chwilowo nawet 150 bez zagotowania ale “30” to nigdy nie jest dobra opcja do sportowego auta.

Jak juz naprawisz to lej 40, albo nawet
xanphysic - @DaR_ecky: 5W-30 przez 3 lata zrobil swoje; strasznie rzadki olej (nawet ...

źródło: comment_1591864380Bnt0sFIRFktHJrBTsCT0mA.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@xan_physic: wcześniej był lany 10w40 chyba od nowości ¯\_(ツ)_/¯ (mam sporo dokumentów)

na 5w30 zrobilem dużo ostrych kilometrów, kilka tras UK PL, niemiecka autobana to też było z-----------e ( ͡° ͜ʖ ͡°) przyszedł czas na nie po prostu, co tu dużo mówić. Subaru też nie jest przystosowane do długich autostradowych odcinków ponad 180kmh. 10w60 będę miał na docierkę ale raczej zostanę przy 5w40 takim właśnie jak
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@mjkkl: jak dobrze pamiętam 1000zl to samo namaszczenie przez mechanika ( ͡° ͜ʖ ͡°) a tak serio sprawdzenie luzów 1800 zł + ewentulna korekta, koszt płytek itd.
  • Odpowiedz