Wpis z mikrobloga

@Stanley89: mam 2016 rocznik od nowości i nic się nie dzieje. Temat korozji widocznie dopiero się pojawi za (tu wstaw liczbę która tylko znawcy znają) ;]
Do dziś wygląd zew i wew cieszy jape a jazda sprawia radość, także nie słuchaj maruderów bo każde auto zle ;)
Gratuluje wyboru
@Anoniemamowy jest tak jak napisał- silnik 120KM jest znacznie mocniejszy w praktyce bo to schipowany silnik z 165 wersji
@Stanley89: mój ojciec też niedawno kupił 2.0 w sedanie benzyna. Jak nie lubię nowych aut, to akurat mazda 3 ma potencjał i podoba mi się bardzo kilka razy jeździłem. No cóż Trabanciarz też człowiek, nie mogę wozić sięsamymi Lanosami i Trabantami.
@Stanley89 jak u ciebie z wyposażeniem? Pokaż środek. Żona się zastanawiała między 3 a 6. Ale w oby dwóch bez dopłacenia 30% wartości była taka bida ze teraz mamy z 13 letnich autach chyba ładniej, a przynajmniej subiektywnie mówiąc z "duszą"
@Stanley89: ta mazda ma 135-140km to przywróceniu ustawień domyślnych (odpięcie akumulatora).
Jak ktoś pisał można odblokować na 165km cena 800-1000zl.
Masz nawigację? Koszt 200-250zl.
Aktualnie żona ma taką mazde
Mam tą mazdę, ale z Niemiec, 2.2 w dieslu biturbo. Ogromna różnica na plus w porównaniu do benzyny. Od 2013 roku, brak rdzy.
Na toporny system inforozrywki jest jedno rozwiązanie - android auto. https://mazdatweaks.com/
Można to super zrobić, odblokować dotyk ekranu w trakcie jazdy, a wskazania nawigacji z google maps pokazują się też na head up displayu.
@maczeta858 pardon. Nie ogarniam się już w tyłu komentarzach.
Jeździłem nim 6 lat. Generalnie gdyby nie koszty które się zbliżały. Turbina i dwumasa to bym nim jeździł jeszcze długo długo. Uwielbiam ten samochód. W sumie kusi mnie go zostawić i doinwestować. Ale nie potrzebuje dwóch aut. Kilka razy dokuczył mi dpf a tak to święty spokój.
@zapsu28 w mieście średnio 5,7-6,4 ale gdybym się postarał podejrzewam że dało radę by zejść dużo niżej, zależy też jaki rocznik byś chciał, słyszałem że silniki w nowych mazdach są dużo bardziej wydajne