Aktywne Wpisy
Bocianek2750 +23
Co jest atrakcyjnego w pracy w IT oprócz wypłaty seniora? Aktualnie według mnie nic:
- Brak stabilności
- Jak stracisz pracę, to nowej będziesz szukał bardzo długo
- Ogromna konkurencja
- Wysokie ryzyko automatyzacji
- Brak stabilności
- Jak stracisz pracę, to nowej będziesz szukał bardzo długo
- Ogromna konkurencja
- Wysokie ryzyko automatyzacji
jackieboy +36
To co mnie zastanawia najbardziej w kwestii #budda - to to, ze ani ja ani żaden mój znajomy o nim nigdy nie słyszał.
Mamy 35-40lat, pochodzimy z #lata90, jesteśmy w internecie codziennie (cały zakres od wykopu/twittera po mlh i mameginekolog). Identycznie bylo jakis czas temu z Frizem i lodami ekipy.
Jak działają algorytmy, ze całe spektrum treści nie jest nam podrzucane. ( ͡° ͜ʖ ͡
Mamy 35-40lat, pochodzimy z #lata90, jesteśmy w internecie codziennie (cały zakres od wykopu/twittera po mlh i mameginekolog). Identycznie bylo jakis czas temu z Frizem i lodami ekipy.
Jak działają algorytmy, ze całe spektrum treści nie jest nam podrzucane. ( ͡° ͜ʖ ͡
Na klasycznym rondzie NIGDY nie skręca się w lewo ani nie zawraca - można tylko albo jechać jezdnią biegnącą dookoła wyspy bez zmiany kierunku jazdy (jeżeli nikogo się nie wyprzedza to WYŁĄCZNIE prawym pasem tej jezdni nawet do dziesiątego zjazdu) albo skręcać z niej w prawo, WYŁĄCZNIE Z JEJ PRAWEGO PASA (najczęściej w prawy pas wylotu, teoretycznie można też w lewy pas wylotu) i nie zmienią tego nawet bezprawnie domalowane i dostawione przez jakiegoś ignoranta strzałki do okrężnie biegnącej jezdni. Kierunkowskaz tylko prawy przy zjeździe
Powyższe nie dotyczy oczywiście rond kierunkowych, turbinowych, itp., które nie mają okrężnie biegnącej jezdni tylko pasy prowadzone wprost do wylotów i po których jeździmy po strzałkach i na których tak naprawdę nie powinien stać znak "ruch okrężny" tylko na wyspie znaki nakazu jazdy po prawej stronie znaku. Ale powiedzmy, że tam C-12 "robi" za te znaki. Kierunkowskaz lewy, prawy lub żadnego, w zależności gdzie jedziemy, przypominam po strzałkach.
Nigdy nie zjeżdża się z pasa wewnętrznego, nawet przy pustym rondzie czy ustępując jadącym prawym pasem (!), wg mnie Policja powinna pisać za to mandaty bo jest to wykroczenie, niestety nie do końca rozumieją ruch okrężny ogłupieni przez "ekspertów". Wiem, że jest praktykowany wjazd na lewy pas a potem zmiana z powrotem na prawy (lub nawet nie) między innymi na egzaminie na PJ, niestety nie jest to zgodne z prawem, ale wydaje się dość rozsądne z uwagi na ryzyko kolizji z winy ludzi nie rozumiejących ruchu okrężnego i zjeżdżających z lewego pasa no i trochę przez te źle oznakowane strzałkami klasyczne ronda, sugerujące niezgodną z prawem jazdę.
Czy powyższe tak trudno zapamiętać czy nadal będą niekończące się dyskusje, trąbienia i kolizje na zjazdach klasycznych rond bo niektórzy "eksperci" łącznie z instruktorami, egzaminatorami WORD, czy szkolącymi instruktorów i egzaminatorów nie rozumieją ruchu okrężnego a przede wszystkim nie rozróżniają obiektów na "klasyczne" i "kierunkowe"? Nie rozumie tego nawet Policja i sądy wydając sprzeczne ze sobą orzeczenia i wyroki.
https://youtu.be/t-qWkMODf38?t=113
#prawojazdy #ruchdrogowy #polskiedrogi
przy klasycznym rondzie, gdzie na rondzie jest 2 pasy bez udziwnień (turbiny itd.) oraz brak strzałek przed rondem, z lewego pasa mogę spokojnie przejechać to rondo prosto, upewniając się że nie zrobię jak ten pan na filmie (nie upewnił się).
Objeżdżanie ronda prawym pasem jest rakiem, choć uprawiane przez wielu bo 'bezpieczniej'. tylko generuje m.in. takie sytuacje.
Co innego biegnie dookoła wyspy niż niekończąca się jezdnia? Dlaczego niezgodnie z art. 22.2 skręcasz w prawo z lewego pasa tej jezdni?
Art. 16.4 Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej krawędzi
rondo jest skrzyżowaniem.
Idąc Twoją logiką, w lewo przy 2 pasach do lewoskrętu nie mogę skręcać z lewego pasa o ile nikogo nie wyprzedzam.
https://www.google.pl/maps/place/Rondo/@53.2645118,23.7723693,18.5z/data=!4m5!3m4!1s0x46dff01fabcbcdd7:0x8bb2bdd7aba3353!8m2!3d53.2644998!4d23.7729449?hl=pl W który z tych 11 zjazdów mogę skręcić wprost z lewego pasa ruchu?
na rondzie panują reguły dla ogólnego skrzyżowania, zmieniając pas ruchu ustępujesz pierwszeństwa.
generalnie przez ludzi jak Ty głoszących pierdoły jak Ty, ronda turbinowe powinny zastąpić ogół rond.
inaczej zawsze będzie 'ja tylko prawym' albo 'hehe j---ć w zderzak lamusa', przez co w większym mieście przejechać bez w----a po rondzie jest ciężko.
@DelPierdo: jak połączysz w rondo turbinowe 5 lub powyższe 11 wlotów?
@vertical: Mieszasz kilka spraw.
Po pierwsze przepisy są przepisami i nie ma w nich żadnych rond "klasycznych" i "kierunkowych".
Są to po prostu skrzyżowania o ruchu okrężnym, polegające na tym że ruch odbywa się wokół wyspy (i tylko tyle), więc rondo nie jest tu niczym szczególnym, poza faktem ruchu wokół wyspy.
Temat przecinania się kierunków ruchu, pasów, zmian tych pasów - podlega takim samym regulacjom
@hellfirehe: przecież napisałeś to samo co ja, tylko że ja nazwałem ronda klasycznymi i kierunkowymi a Ty napisałeś TO SAMO tylko bez nazywania ich. Pozwól, że przytoczę, w którym miejscu to napisałeś, w nawiasach moje przypisy: "Oczywiście zjeżdżać z pasa lewego w ogólności nie można (gdy rondo jest "klasyczne"), chyba że taka właśnie jest organizacja ruchu na tym skrzyżowaniu, wyrażone oznakowaniem. (czyli rondo "kierunkowe")"