Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Tl;dr Nie chce mi się żyć.

Z boku moje życie wygląda na niezłe. Mieszkam sobie w Warszawie, jestem programistą i zarabiam przyzwoite pieniądze. Większość moich znajomych rówieśników nie radzi sobie tak dobrze. Mam nawet dziewczynę.

I co #!$%@? z tego. Mam depresję, pielęgnowaną latami depresję. Mam wrażenie, że potrzebuję wielu zmian w tym życiu, a sił do czegokolwiek brak.

Praca w mojej firmie jest zupełnie nierozwijająca. Zasiedziałem się z niszowymi technologiami, które ni #!$%@? nie dają mi szansy na rynku pracy, żebym mógł trochę ruszyć z kopyta. Zacząłem się dokształcać na własną rękę, ale idzie po grudzie. Czasami uda mi się do tego przysiąść, jak już się uda, to wkręcam się w to na tyle, że idzie nieźle. Jednak z tygodnia na tydzień udaje mi się zrobić ten pierwszy krok coraz rzadziej.

Mój związek trwa już parę lat. Nie wyobrażam sobie, żeby miał trwać kolejne kilka. #!$%@?ło się w nim tyle rzeczy, że mógłbym o tym napisać książkę, gdybym nie był leniwą #!$%@?ą. Wieczne kłótnie, ciche dni, brak jakiejś namiętności, romantyzmu, seks jednakowy za każdym razem. Nudno. Nuda, złość i stagnacja. Coraz trudniej jest mi rozmawiać z tą kobietą, bo nie mam już pomysłów o czym miałbym rozmawiać. Interesują nas totalnie inne rzeczy. Ona mi opowie coś czego mi się nie chce słuchać, potem ja opowiem coś czego jej się chce słuchać, potem sobie pomilczymy. Tak to w skrócie wygląda. I co #!$%@? z tego po raz drugi. I tak z nią nie zerwę bo nie mam do tego jaj. Ona jest zakochana, chce mi pomóc z depresją (tylko, że na razie to średnio wychodzi), do tego nie wyobraża sobie rozstawać się ze mną. Gdybym zakończył tą relację to złamałbym jej serce i miałbym kolejny powód, żeby się nienawidzić.

Mnóstwo innych rzeczy mnie trapi, chociażby moja nadwaga, albo brak prawdziwych przyjaciół, z którymi mógłbym o tym porozmawiać, zamiast wypisywać te rzeczy tutaj. Ale o tym może innym razem, ten wpis już jest za długi.