Wpis z mikrobloga

#grafika #realtime #unreal #unrealengine #gamedev Czołem Dev-Mireczki i Graf-Mireczki, pytanie do osób pracujących a grafice realtime np. unreal itp. chodzi o efekt Space Screen Reflection na podłodze, czy wg Waszych doświadczeń jest to efekt mocno obciązający scenę czy na spokojnie działający w realtime 60 fps nawet przy duzej scenie? Musze ostatnio pracować w programie o nazwie Notch - to program do grafiki realtime (ale nie tylko) głownie przeznaczone do uzytku broadcastowego, jest całkiem niezły i pracuje nam na stacjach roboczych z Nvidia Quadro, ale wystarczy dodać włąśnie efekt typu Screen Space Refllection, albo nawet dwa lub trzy swiatla z miekkimi cieniami i wydajnośc leci na łeb na szyje nawet przy prostych scenach..
K.....1 - #grafika #realtime #unreal #unrealengine #gamedev Czołem Dev-Mireczki i Gra...

źródło: comment_1590679117ShvX5AeqFAHqLUx1DgOOJJ.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kopytko1 nie kojarzę by jakos bardzo uwalało to w unrealu. U mnie w grze na wszystkich levelach korzystamy ze screen spaceow i jest ok. Oczywiście, że zmniejsza to wydajność ale też bez przesady by tego nie używać.
  • Odpowiedz
@Kopytko1: Zależy od jakości efektu, ale ogólnie SSR są powszechnie stosowane w grach, gdzie są złożone sceny i wszystko działa szybko w czasie rzeczywistym.
  • Odpowiedz
@chrominancja: @sm_m: no tak myslałem właśnie, może te Quadro są kijowe po prostu, ja pracuje na zwyklej 1080Ti i jest OK, przy czym okienko pracy jest pomniejszone wiec nie jest to fullhd wic pewnie dlatego tez jest szybciej.. podejrzewam że Notch nie jest do końca jeszcze zoptymalizowany w tej kwestii, albo w czasie pracy ten ich media serwer jest jecze obciażony jakis dodatkowym gównem
  • Odpowiedz