Wpis z mikrobloga

#samochody #motocykle #bmw

Ktoś ogarnia temat jaki udźwig ma hak samochodowy? Ale nie chodzi mi o cieżar jaki uciągnie,ale jakim go obciążymy ? Obstawiam że zawieszenie pneumatyczne lepiej sobie poradzi z takim obciążeniem,ale wysunięcie 100 czy 150kg poza tylną oś to chyba nie jest najmądrzejsze? Wyjazd zagraniczny w takiej konfiguracji, auto plus motocykl wydaje mi się idealnym przepisem na udany urlop.
Pobierz Kick_Ass - #samochody #motocykle #bmw 

Ktoś ogarnia temat jaki udźwig ma hak samocho...
źródło: comment_1589698631h7JSnOTUlf5oH5okAjxbxx.jpg
  • 24
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kick_Ass: gdzieś mi się rzuciło w oczy podczas poziomowania przyczepy z łodzią, że max kg w pionie na hak to 50 albo 75kg

Możliwe, że w aukcjach z hakami, mówię o Westfalii
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kick_Ass: na allegro haki mają podany nacisk na kule, vagi fabrycznie mają westfalie, widziałem 100 I 150kg teraz tak wyrywkowo, ale szczerze, nie montował bym 150kg tak bardzo wysunięte
@Matiko1 no do dużej terenówki gdzie się montuje do ramy to tak, jestem w stanie to zrozumieć,ale na zwykłą osobówkę na hak?
@bigger przyczepka ma więcej ograniczeń no i jechać 1500km z przyczepką to bym chyba nie zdzierżył. A widziałem jeszcze taki patent na halowanie motocykla za tylne koło.
Kick_Ass - @Matiko1 no do dużej terenówki gdzie się montuje do ramy to tak, jestem w ...
@cichanos domyślam się że 150kg za tylną osią może troche wpłynąć na prowadzenie,choć nivo zapobiega przysiadaniu auta z ładunkiem,ciekawe jakie są granice tego systemu. Jak wpakujesz 3 grubasów na tylną kanapę i ich walizki to robi się więcej jak motocykl ((oo))
Jak wpakujesz 3 grubasów na tylną kanapę i ich walizki to robi się więcej jak motocykl ((oo))


@Kick_Ass: tak ale te grubasy nie siedzą za osią, tylko przed/nad kołami. Za duże obciążenie za tylną osią połączone z niedostosowanym do tego zawieszeniem, będzie sprawiać, że nie tylko tył będzie przeciążony, ale też przód będzie tracił przyczepność, w skrajnym przypadku przednie koła mogą się nawet unieść.
@HetmanPolnyKoronny no nie w aucie ważącym prawie dwie tony. Czasem widzę takie platformowe bagażniki na haku Thule , tam 3 albo 4 rowery, sam taki bagażnik też pewnie swoje waży, 100kg pewnie bez problemu taki set może ważyć, a ludzie latają tak po całej Eu.. ok odstępuje od tego pomysłu,lepiej sobie rower pomodzić,dodać silnik elektryczny i jakąś porządną baterię i też można śmigać :)
no nie w aucie ważącym prawie dwie tony.


@Kick_Ass: no nie, mówimy o skrajnych przypadkach, ale chodzi o różnicę w aucie dociążonym pomiędzy osiami nawet na 600-700kg, a takim w którym 150-300kg wisi mocno za tylną osią.

Czasem widzę takie platformowe bagażniki na haku Thule , tam 3 albo 4 rowery, sam taki bagażnik też pewnie swoje waży, 100kg pewnie bez problemu taki set może ważyć, a ludzie latają tak po