Aktywne Wpisy
Wezwoguleicstont +16
Zaplanuj super weekend w górach z różową, wynajmij domek, różowa nakręca Cię jak #!$%@? od kilku dni na #!$%@? stulecia po czym dzisiaj pisze, że dostała okres i nici z #!$%@?. Wieczorem wyjazd. No #!$%@? i po #!$%@? to wszystko ( ͡° ʖ̯ ͡°) #rozowepaski #niebieskiepaski #logikarozowychpaskow #niebieskiepaski #zalesie
Odki +438
I cyk, babcia zgubiła dowód. ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
Nie dziękujcie.
#wybory #bekazpisu #bekazkonfederacji
Nie dziękujcie.
#wybory #bekazpisu #bekazkonfederacji
Ktoś ogarnia temat jaki udźwig ma hak samochodowy? Ale nie chodzi mi o cieżar jaki uciągnie,ale jakim go obciążymy ? Obstawiam że zawieszenie pneumatyczne lepiej sobie poradzi z takim obciążeniem,ale wysunięcie 100 czy 150kg poza tylną oś to chyba nie jest najmądrzejsze? Wyjazd zagraniczny w takiej konfiguracji, auto plus motocykl wydaje mi się idealnym przepisem na udany urlop.
Możliwe, że w aukcjach z hakami, mówię o Westfalii
Komentarz usunięty przez autora
@bigger przyczepka ma więcej ograniczeń no i jechać 1500km z przyczepką to bym chyba nie zdzierżył. A widziałem jeszcze taki patent na halowanie motocykla za tylne koło.
Komentarz usunięty przez autora
@bigger jak pickup to tylko taki (。◕‿‿◕。)
@Kick_Ass: tak ale te grubasy nie siedzą za osią, tylko przed/nad kołami. Za duże obciążenie za tylną osią połączone z niedostosowanym do tego zawieszeniem, będzie sprawiać, że nie tylko tył będzie przeciążony, ale też przód będzie tracił przyczepność, w skrajnym przypadku przednie koła mogą się nawet unieść.
@Kick_Ass: no nie, mówimy o skrajnych przypadkach, ale chodzi o różnicę w aucie dociążonym pomiędzy osiami nawet na 600-700kg, a takim w którym 150-300kg wisi mocno za tylną osią.