Wpis z mikrobloga

@MiTeK002: generalnie nawet przy 250-300k jak był dbany to musi wyglądać w miarę. VAGi sie wolno #!$%@?ą wewnątrz jak ktoś ma minimum przyzwoitości i nie poci się kwasem. 1.9 Klekot generalnie musi się dobrze zbierać od około 2k, nie może dymić jak #!$%@? na pełnej piździe i ma klekotac jak bociek - i masz pół sukcesu przy kupnie. Jak jeszcze na kompa zapniesz takiego gnoja i zrobisz logi przed kupnem to
@MiTeK002: Na pompie są:
AGR 90KM turbo bez zmiennej geometrii, sprzęgło sztywne albo dwumas ( w trakcie produkcji to zmienili)
ALH 90 KM turbo ze zmienną geometria, sprzęgło 2mas
ASV 110KM turbo ze zmienną geometrią, sprzęgło 2 mas (większe wtryski w porównaniu do 90KM)
@MiTeK002: @Kick_Ass: Jezu nie bierz SDI xd zimą umrzesz na grype bo ten silnik generuje tak mało mocy że przy szybkiej jeździe temperatura spada poniżej roboczej. Chyba że jesteś ultra biedakiem wtedy spoko bo jedyne co ci się tam zepsuje to termostat żeby jeszcze wolniej się grzał xD.
@bez_plomienia na zimę można zakryć wlot powietrza żeby szybciej się nagrzewał. Chodzi raczej o to że auto w tej cenie będzie wyeksploatowane,a sdi to zwykle ostatnia rzecz jaka pada w starych vw. Ten silnik przeżyje niejedną karoserię.